Lille per senge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
7. februar 2010

Risen

Mathildesmor skriver:

Jeg synes det er mange penge for vores vedkommende, da vi har en fin hvid tremmeseng som er gemt fra storesøster. På den baggrund ville det være spild af penge, at anskaffe sig endnu en seng - også selvom den kan bruges i junior tiden også. Her har vi også den smukkeste lille seng fra Babysam, som Mathilde stadig bruger, og har brugt siden hun var 3 år.

Havde vi ikke haft tremmesengen, og junior sengen i forvejen, havde jeg heller ikke tøvet et sekund med at købe denne - for hold op hvor er den bare smuk - rigtig idylisk og smuk

Jeg kan kun nikke genkendende til at være "design freak". Vi har også købt 2 Odderbarnevogne - én til hjemmebrug, og en til dagplejen - det var et dyrt køb, og måske også lidt luksus, men i og med at de små bruger vognen hver dag, og i 2-3 år, så er det alle pengene værd!

Ha, ha jeg tror ikke du skal regne med at din kommende lille datter vil ligge i barnevognen til hun er 5 år.... Hi hi, jeg har en pige på 5 år, og hun er da ALT for stor til barnevogn, også selvom hun størrelsesmæssigt ville kunne ligge deri krøllet sammen med lidt god vilje

ja det ville også have været en hel anden situation hvis jeg havde nogle ting i forvejen fra et tidligere barn.. Så havde jeg klart genbrugt det .. Gemmer også helt sikkert det jeg har købt nu til den næste når han/hun melder sin ankomst .. de er også bare fede de odder barnevogne overvejede det også meget..

UPS, skrev forkert.. Hihi.. altså ikke i barnevognen men i sengen.. hehe!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.