Lille per senge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
10.634 visninger
20 svar
0 synes godt om
6. februar 2010

christinajensen

SUPER FLOTTE LILLE PER SENGE. SENGENHAR AFTAGELIGE TREMMESIDER OG KAN REGULERES I TRE FORSKELLIGE HØJDER. SENGEN ER NY PRISEN ER 3000 KR EKSL MADRAS SOM KAN KØBES FOR 500 KR. SENGEN FÅS I SORT OG HVID

KONTAKT 28583715

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2010

Chalala85

christinajensen skriver:

SUPER FLOTTE LILLE PER SENGE. SENGEN HAR AFTAGELIGE TREMMESIDER OG KAN REGULERES I TRE FORSKELLIGE HØJDER. SENGEN ER NY PRISEN ER 3000 KR EKSL MADRAS SOM KAN KØBES FOR 500 KR. SENGEN FÅS I SORT OG HVID

KONTAKT 28583715

Har du billede af den?!

Anmeld

6. februar 2010

christinajensen

Jeg har ikke billede af den sorte lige nu men den ser ud lige som den hvide bare i sort.

Anmeld

6. februar 2010

lisbethita

Er det den ægte lille-per seng?? Den koster 4500 såvidt jeg ved nemlig...

Anmeld

6. februar 2010

christinajensen

Det er ikke en junoseng. hvis det er det du mener men der er flere forskellige mærker der kopiere Junosengen

Anmeld

6. februar 2010

lisbethita

christinajensen skriver:

Det er ikke en junoseng. hvis det er det du mener men der er flere forskellige mærker der kopiere Junosengen

Ahhhhh :-) OK! Tak for info!

Anmeld

6. februar 2010

Risen

er super glad for sengen, hvornår er det i får de pulsekommoder der ?.. Har tjekket www.milacopenhagen.dk tit , men kan ikke komme ind på det.. Knus en tilfreds køber

Anmeld

6. februar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Risen skriver:

er super glad for sengen, hvornår er det i får de pulsekommoder der ?.. Har tjekket www.milacopenhagen.dk tit , men kan ikke komme ind på det.. Knus en tilfreds køber

Har du købt sengen søde??

Synes den ser vildt lækker ud, men kors hvor er 3000.- også mange penge for en baby/junior seng

Anmeld

6. februar 2010

dorthemus

Jeg har også købt den og den er så smuk, glæder mig til at se lillepigen ligge i den

Jeg synes den er pengene værd fordi den kan bruges i flere år

Anmeld

6. februar 2010

Risen

Mathildesmor skriver:

Har du købt sengen søde??

Synes den ser vildt lækker ud, men kors hvor er 3000.- også mange penge for en baby/junior seng

jaa det har jeg.. .. ja ved godt det er mange penge men er jo også lidt af en design freak.. Har også købt emma junga barnevogn.. KORS den var dyr.. Men sys egentlig det er ok når hun kan ligge der til 5 års alderen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.