NU går tiden ALT for langsom!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Gittemor09 skriver:

jo, det gav bestemt mening... og har selv tit gået med tanken...

men fra tanken og til selve beslutningen synes jeg bare der er lang vej...!! for det er ikke fordi jeg ikke holder af ham.. for det gør jeg... der er bare nogle ting han ikke helt vil ændre, for at det kan blive godt.. han har det lidt svært ved at komme ind i den nye rolle, og kan ikke forstå at man ikke kan gøre hvad det passer en når det passer en med et barn..!!

Hvis du forstår...

Forstår det, og kender godt sådan en mand der heller ikke forstår det. Så surt.
Men ja der er lang vej, for self er der jo noget man mister, men alligevel kan det også give så meget frihed og tid at man kan prøve igen senere. Selvom jeg godt nok kender ordsproget : gå ikk tilbage til en fuser..
Men det ordsprog er måske også lidt underordnet når nu det er nye roller der gør lidt skyld i det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2010

Gittemor09

Astrids-mor skriver:

Forstår det, og kender godt sådan en mand der heller ikke forstår det. Så surt.
Men ja der er lang vej, for self er der jo noget man mister, men alligevel kan det også give så meget frihed og tid at man kan prøve igen senere. Selvom jeg godt nok kender ordsproget : gå ikk tilbage til en fuser..
Men det ordsprog er måske også lidt underordnet når nu det er nye roller der gør lidt skyld i det..

ja, lige præcis... har selv fået den sætning tit... men lige nu synes jeg at det fungere fint med at han kun er her i weekenderne... men man føler sig alligevel lidt som en alenemor... i denne weekend har jeg været glad for at han har været her, så jeg endelig kunne lige i sengen... med 40,9 i feber, og knaldende hovedpine... + koldsved..!!

Anmeld

6. februar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Gittemor09 skriver:

ja, lige præcis... har selv fået den sætning tit... men lige nu synes jeg at det fungere fint med at han kun er her i weekenderne... men man føler sig alligevel lidt som en alenemor... i denne weekend har jeg været glad for at han har været her, så jeg endelig kunne lige i sengen... med 40,9 i feber, og knaldende hovedpine... + koldsved..!!

puha, ja mht det selv at være syg har man virkelig brug for et par ekstra hænder. Men hvis du nu tog spriget at være alene mor ku' han jo stadig være velkommen i weekderne for at se pigen..
Men det kræver man går fra hinanden i godt venskab

Anmeld

6. februar 2010

Gittemor09

Astrids-mor skriver:

puha, ja mht det selv at være syg har man virkelig brug for et par ekstra hænder. Men hvis du nu tog spriget at være alene mor ku' han jo stadig være velkommen i weekderne for at se pigen..
Men det kræver man går fra hinanden i godt venskab

ja, lige præcis... men det er nu ikke fordi vi opfører os vildt som et kærestepar når han er her alligevel..!! så måske er det bare det der skal til...!! hmm ved det ikke... må tage en snak med ham om hvad han vil have at vi skal gøre..!

men tusind tak for snakken ihvertfald

Anmeld

6. februar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Gittemor09 skriver:

ja, lige præcis... men det er nu ikke fordi vi opfører os vildt som et kærestepar når han er her alligevel..!! så måske er det bare det der skal til...!! hmm ved det ikke... må tage en snak med ham om hvad han vil have at vi skal gøre..!

men tusind tak for snakken ihvertfald

Så lidt da. Skriv endelig en anden gang

Anmeld

6. februar 2010

Gittemor09

Astrids-mor skriver:

Så lidt da. Skriv endelig en anden gang

det skal jeg nok... og lige over

Anmeld

6. februar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Gittemor09 skriver:

det skal jeg nok... og lige over

lover jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.