NU går tiden ALT for langsom!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Gittemor09 skriver:

det er alle de der dumme kvik lån og alt det der som har fristet en du ved..!!

men har da heldigvis fået min mor til at hjælpe med at få det ud af verden..!!

nej, det er ikke meget hjælp med hensyn til overlevelse i hverdagen man kan få..!!

uha. Ja forsøren- de kvik lån kan man virkelig brænde fingrene på Svindel..

Men skønt moar vil hjælpe dig.. Mine forældre spædet også lidt til, og gør jo nu med maden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2010

Gittemor09

Astrids-mor skriver:

uha. Ja forsøren- de kvik lån kan man virkelig brænde fingrene på Svindel..

Men skønt moar vil hjælpe dig.. Mine forældre spædet også lidt til, og gør jo nu med maden..

ja, det er virkelig træls at man kan være så naiv og dum..!! men heldigvis er der kun et par måneder til det er ude af verden..!!

hun hjælper mig nu ikke økonomisk... men hun har ringet til dem for mig og lavet aftaler... så det er også dejligt.. så til sommer regner jeg med at vi kan finde et sted at bo

hvis nu forholdet er til det

Anmeld

6. februar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Gittemor09 skriver:

ja, det er virkelig træls at man kan være så naiv og dum..!! men heldigvis er der kun et par måneder til det er ude af verden..!!

hun hjælper mig nu ikke økonomisk... men hun har ringet til dem for mig og lavet aftaler... så det er også dejligt.. så til sommer regner jeg med at vi kan finde et sted at bo

hvis nu forholdet er til det

Hvor skønt, så kan man da se en ende og en ny fremtid. På trods af det regnes i mdr.

Anmeld

6. februar 2010

Gittemor09

Astrids-mor skriver:

Hvor skønt, så kan man da se en ende og en ny fremtid. På trods af det regnes i mdr.

ja, lige præcis...

men nu må vi se til den tid om vi er to eller tre der flytter

det vil kun tiden og forandringerne vise

Anmeld

6. februar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Gittemor09 skriver:

ja, lige præcis...

men nu må vi se til den tid om vi er to eller tre der flytter

det vil kun tiden og forandringerne vise

går det ikke for godt mellem jer nu her i tiden :s
(undskyld hvis jeg spørg for meget)

Anmeld

6. februar 2010

Gittemor09

Astrids-mor skriver:

går det ikke for godt mellem jer nu her i tiden :s
(undskyld hvis jeg spørg for meget)

det er helt iorden at du spørger... sys lidt jeg har brug for at komme ud med noget...!!

nej, det gør det ikke vi har ikke boet sammen siden d. 27 december... men vi er stadig kærester, og han kommer hver weekend... men indimellem har jeg bare en følelse af at dette er forkert, og jeg nyder hverdagene hvor der kun er mig og sofie..!!

har det virkelig dårligt over denne tanke...

og undskyld at dit emne kom hen på et helt andet spor...!!

Anmeld

6. februar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Gittemor09 skriver:

det er helt iorden at du spørger... sys lidt jeg har brug for at komme ud med noget...!!

nej, det gør det ikke vi har ikke boet sammen siden d. 27 december... men vi er stadig kærester, og han kommer hver weekend... men indimellem har jeg bare en følelse af at dette er forkert, og jeg nyder hverdagene hvor der kun er mig og sofie..!!

har det virkelig dårligt over denne tanke...

og undskyld at dit emne kom hen på et helt andet spor...!!

Du skal skam ikke undskylde, lægger gerne mit øre til dine tanker

Og Skriv endelig i PB hvis du ikke føler for alle kender til den side af dig, eller hvad man nu skal sige

Øv det er træls at have det sådan Må jeg spørge hvorfor han kun kommer i weekenden?

Anmeld

6. februar 2010

Gittemor09

Astrids-mor skriver:

Du skal skam ikke undskylde, lægger gerne mit øre til dine tanker

Og Skriv endelig i PB hvis du ikke føler for alle kender til den side af dig, eller hvad man nu skal sige

Øv det er træls at have det sådan Må jeg spørge hvorfor han kun kommer i weekenden?

nej, det gør bestemt ikke noget.. folk må gerne dømme mig hvis det er det de har lyst til... for jeg har to kinder... så vender bare den anden til...

ja, det er træls... vi diskuterede hele tiden, og har det sidste år kørt lidt op og ned i forholdet... og da vi så valgte at flytte hver til sit men fortrød mente mine forældre at det var for tidligt at han skulle flytte hjem igen (et eller andet sted er jeg enig med dem)

han går så i skole i hverdagene, og mine forældre har sagt at det er okay at han er her i weekenderne... men jeg synes ikke vores diskutioner er blevet meget bedre af det... vi har prøvet ikke at ses i nogle uger...

men ved ikke om det så er på tide at gøre det helt forbi.. eller hvad vi skal gøre..!!

Anmeld

6. februar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Gittemor09 skriver:

nej, det gør bestemt ikke noget.. folk må gerne dømme mig hvis det er det de har lyst til... for jeg har to kinder... så vender bare den anden til...

ja, det er træls... vi diskuterede hele tiden, og har det sidste år kørt lidt op og ned i forholdet... og da vi så valgte at flytte hver til sit men fortrød mente mine forældre at det var for tidligt at han skulle flytte hjem igen (et eller andet sted er jeg enig med dem)

han går så i skole i hverdagene, og mine forældre har sagt at det er okay at han er her i weekenderne... men jeg synes ikke vores diskutioner er blevet meget bedre af det... vi har prøvet ikke at ses i nogle uger...

men ved ikke om det så er på tide at gøre det helt forbi.. eller hvad vi skal gøre..!!

Vil rigtig gerne lægge øre til, men komme med en afgørelse vil jeg helst ikke:s

er selv alene mor pga Astrid's far ikke ville have hende og derfor fik jeg valget mellem ham eller Astrid.

Men vil da sige: Hvis du har det meget bedre og bedre kan overskue din pige når du er alene (som single) vil jeg da anbefale det er det valg du tager.
Man kan jo desværre miste så meget energi og overskud af at være sur/ skuffet og depri af sin kæreste.. Og det går udover den lille, uden man lige tænker over det

Spørg lige hvis det ikke helt gav nogen mening.

Anmeld

6. februar 2010

Gittemor09

Astrids-mor skriver:

Vil rigtig gerne lægge øre til, men komme med en afgørelse vil jeg helst ikke:s

er selv alene mor pga Astrid's far ikke ville have hende og derfor fik jeg valget mellem ham eller Astrid.

Men vil da sige: Hvis du har det meget bedre og bedre kan overskue din pige når du er alene (som single) vil jeg da anbefale det er det valg du tager.
Man kan jo desværre miste så meget energi og overskud af at være sur/ skuffet og depri af sin kæreste.. Og det går udover den lille, uden man lige tænker over det

Spørg lige hvis det ikke helt gav nogen mening.

jo, det gav bestemt mening... og har selv tit gået med tanken...

men fra tanken og til selve beslutningen synes jeg bare der er lang vej...!! for det er ikke fordi jeg ikke holder af ham.. for det gør jeg... der er bare nogle ting han ikke helt vil ændre, for at det kan blive godt.. han har det lidt svært ved at komme ind i den nye rolle, og kan ikke forstå at man ikke kan gøre hvad det passer en når det passer en med et barn..!!

Hvis du forstår...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.