Billeder fra NS-mødet idag :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

For hulen hvor er de søde de billeder af Emil og Ida

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2010

TbCp

idamaria83 skriver:

Jeg takker også for en dejlig dag i skønt selskab og hvor var det skønt Tina, at du gad køre den lange tur med Liva the Diva fik hun sig så en lang lur på vejen hjem? Annika har klaret sig med 15 minutters lur på vej hjem i bilen  hun har klaret det forbavsende godt...hun skipper ellers ALDRIG sin middagslur...

Dejlige billeder i øvrigt! Trods et meget uheldigt et af mig igang med at lave flaske til Lina

Og hvor var det i øvrigt skønt at se alle ungerne sammen - de tøser kunne da i hvert fald hurtigt få en masse leg, dans og ballade ud af hinanden  og Emil lader sig jo ikke ligefrem skræmme af at være ene hane i hønsegården...han fik da i hvert fald tiltusket sig sin del kram til trods for Biancas "jeg er bange for den der"

Mette jeg er altså heeeelt forelsket i lille Ida - trods alle hendes udfordringer, så formår hun bare at smelte hjerte

Ida

Ida

Hun var simpelthen bombet... men alligevel holdt hun sig vågen en hel time på turen hjem, men fik sig en 40 min. lur

Anmeld

6. februar 2010

Vingummien

Vil også sige tak for en rigtig dejlig dag som vist gjorde både børn og forældre meget trætte, selv rfik jeg jo en masse løbeture efter Emil hen til trappen, det nød han rigtigt hehe

Mette du er simpelhen bare en dejlig person og dine børn har virkelig fået så meget af den person over på sig, de er simpelhen vidunderlige og Emil var da helt forelsket i Ida

Katrine syntes man kan se rigtig meget af dig i Bianca og hvor er de bare skønne og hvor har Celina bare udviklet sig kanont siden sidst jeg så hende

Ida dine piger er simpelhen bare så hengivende og stille og rolige nede på jorden, dem hørte man ikke meget brok fra og så høflige

Tina, det var rigtig hyggeligt at møde dig og Liva er bare så dejlig og livs glad og en bestemt dame

Emil håber at Bianca og Anna kan tilgive ham for hans evige kramme leg som vist endte i en jagt til sidst for at fange dem

Emil faldt i søvn på vej hjem og fik en time da vi kom hjem for han var så færdig at det faktisk lykkedes at ligge ham i seng uden han vågnede helt op

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. februar 2010

TbCp

Jeg takker igen for en skøn dag

Synes det var helt vildt hyggeligt at Emil og Bianca ville op at sidde Selvom Liva ikke helt syntes de skulle sidde hos hendes mor!

Jeg kan godt blive lidt flov over min lille brøleabe når jeres unger bare render så stilfærdigt rundt 
Men det er altså faderen hun har det fra 

Anmeld

6. februar 2010

Vingummien

TbCp skriver:

Synes det var helt vildt hyggeligt at Emil og Bianca ville op at sidde Selvom Liva ikke helt syntes de skulle sidde hos hendes mor!

Jeg kan godt blive lidt flov over min lille brøleabe når jeres unger bare render så stilfærdigt rundt 

Ja Emil syntes også det var hyggeligt, det kunne man rigtig se.

Ang det med at hun har det fra faren... Det skal man jo sige ik

Anmeld

7. februar 2010

JustAnotherName

TbCp skriver:

Du har INTET at være flov over. Liva er da noget af det skønneste. Og hun er jo skide sjov! Da jeg snakkede med hende inden i kørte, da kom hun også og puffede mig i røven ....viser da bare at der er krudt i hende, og hun ikke sådan holder sig tilbage for noget.

Ja, det er egentlig skægt, som både Bianca og Emil endte på dit skød ......helt naturligt. Bianca søgte dig en del, synes jeg.
De må jo kunne mærke at du er en sød mor/kvinde, og derfor blive "tiltrukket" af dig. Du har jo børnetække, og virker meget rolig omkring børnene.

En skam at du havde så langt....
Jeg kunne godt have nydt mange flere timer i dit selskab!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.