Billeder fra NS-mødet idag :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

776 visninger
15 svar
0 synes godt om
6. februar 2010

TbCp

Må vi se må vi se????

Det var en kanon hyggelig dag og simpelthen så dejligt at møde jer!!!
Helt klart den lange køretur værd

Smider lige alle billeder, som jeg har taget idag, ind...
Glæder mig til at se jeres

Liva aer alle billederne med Anna og siger "fiiiint hår"
Og hun har også snakket om "Banka"

1000 tak for en hyggelig dag! Jeg kommer igen næste gang.

Åh ja og fin video vi fik lavet der .... men min brøle-unge-abe 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2010

Barbamama

Ej hvor ser det bare hyggeligt ud. Er altså helt misundelig!!!!

Anmeld

6. februar 2010

JustAnotherName

Så er der dømt FOTO SPAM!!!

Men inden jeg går bananas med at vedhæfte billeder, så vil jeg lige sige STORT TAK TIL JER ALLE FOR EN VILDT HYGGELIG DAG!
Jeg håber vi kan gentage succes'en igen en anden gang.

Og så skal det da lige siges, at det ikke kun er på billeder at NS-ungerne er dejlige. DET ER VIRKELIG NOGLE FANTASTISKE SKØNNE BØRN!

Kærlige hilsner fra Bianca, Celina og Katrine

Anmeld

6. februar 2010

JustAnotherName

Anmeld

6. februar 2010

JustAnotherName

Anmeld

6. februar 2010

anna-jonas

Tak for en rigtig dejlig dag...............hvor var det skønt at møde jer alle sammen.

Sus..........Emil skal da vist snart ha' en lillesøster..........se ham lige med Ida, han er da sååååå sød.

Katrine............Er helt imponeret over hvor dygtig Celina er, hun kravler snart. Bianca er da bare drøncharmerende.............og sikke et smil.

Tina.............Liva er et livsstykke, også IRL.

Ida...........Annika er en skøn og meget omsorgsfuld lille prinsesse.........og Lina, hun er en lille nuttet trold.

Knus fra Ida, Anna og Mette

Anmeld

6. februar 2010

Jules

Skønne billeder Ku pive over vi ikke var med :(

Anmeld

6. februar 2010

Vingummien

Anna-jonas skriver:

Tak for en rigtig dejlig dag...............hvor var det skønt at møde jer alle sammen.

Sus..........Emil skal da vist snart ha' en lillesøster..........se ham lige med Ida, han er da sååååå sød.

Katrine............Er helt imponeret over hvor dygtig Celina er, hun kravler snart. Bianca er da bare drøncharmerende.............og sikke et smil.

Tina.............Liva er et livsstykke, også IRL.

Ida...........Annika er en skøn og meget omsorgsfuld lille prinsesse.........og Lina, hun er en lille nuttet trold.

Knus fra Ida, Anna og Mette

Ja han var bare vildt sød ved hende Måske der er en lille fremtid der

Anmeld

6. februar 2010

Ida.

Jeg takker også for en dejlig dag i skønt selskab og hvor var det skønt Tina, at du gad køre den lange tur med Liva the Diva fik hun sig så en lang lur på vejen hjem? Annika har klaret sig med 15 minutters lur på vej hjem i bilen  hun har klaret det forbavsende godt...hun skipper ellers ALDRIG sin middagslur...

Dejlige billeder i øvrigt! Trods et meget uheldigt et af mig igang med at lave flaske til Lina

Og hvor var det i øvrigt skønt at se alle ungerne sammen - de tøser kunne da i hvert fald hurtigt få en masse leg, dans og ballade ud af hinanden  og Emil lader sig jo ikke ligefrem skræmme af at være ene hane i hønsegården...han fik da i hvert fald tiltusket sig sin del kram til trods for Biancas "jeg er bange for den der"

Mette jeg er altså heeeelt forelsket i lille Ida - trods alle hendes udfordringer, så formår hun bare at smelte hjerte

Ida

Ida

Anmeld

6. februar 2010

Vingummien

idamaria83 skriver:

Jeg takker også for en dejlig dag i skønt selskab og hvor var det skønt Tina, at du gad køre den lange tur med Liva the Diva fik hun sig så en lang lur på vejen hjem? Annika har klaret sig med 15 minutters lur på vej hjem i bilen  hun har klaret det forbavsende godt...hun skipper ellers ALDRIG sin middagslur...

Dejlige billeder i øvrigt! Trods et meget uheldigt et af mig igang med at lave flaske til Lina

Og hvor var det i øvrigt skønt at se alle ungerne sammen - de tøser kunne da i hvert fald hurtigt få en masse leg, dans og ballade ud af hinanden  og Emil lader sig jo ikke ligefrem skræmme af at være ene hane i hønsegården...han fik da i hvert fald tiltusket sig sin del kram til trods for Biancas "jeg er bange for den der"

Mette jeg er altså heeeelt forelsket i lille Ida - trods alle hendes udfordringer, så formår hun bare at smelte hjerte

Ida

Ida

He he ja, Han er også meget skræmmende

Men han har tilgivet hende for ikke at kunne se hvad køn han var

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.