cola uden brus og med brus..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2010

tristansmor

Sabrina17 skriver:

Hvis man kan trække den så længe, synes jeg sørme også man skal!!!!! (Tror bare desværre ikke vi kan det, da vi altså spiser slik med jævne mellemrum )

Men hvis I slet ikke spiser det derhjemme, dig og Mike, jamen så er der jo heller ingen grund til at Tristan skal det

Og jeg ser en slikdag/aften for at være familiehygge, hvor vi alle får en lille skål med lidt snold i sofae, mens vi ser disney eller noget Og i jeres tilfælde ville det jo bare være Tristan der fik snold og så synes jeg faktisk det hyggelige ryger af Medmindre man har andre børn der kan få også

Og mmmmh, altid godt at komme hjem til bedsteforældrene så!!

ja, det har du helt ret i! Fredag aften plejer vi at spise frugt, og hvis Tristan også får det jamen så er det vores hygge!

Og jeg syntes også det er en fin idé, at vedtage en slik aften!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2010

MorTilSnartFire <3

tristansmor skriver:

ja, det har du helt ret i! Fredag aften plejer vi at spise frugt, og hvis Tristan også får det jamen så er det vores hygge!

Og jeg syntes også det er en fin idé, at vedtage en slik aften!

Jamen en frugt-aften er da ligeså god som en slik-aften... Tristan ved ikke hvad slik er endnu og han elsker sikkert sit frugt! Og hvorfor skulle han ikke også det? Frugt er en skøn ting og det er jo ren hygge med mor og far

Anmeld

6. februar 2010

tristansmor

Sabrina17 skriver:

Jamen en frugt-aften er da ligeså god som en slik-aften... Tristan ved ikke hvad slik er endnu og han elsker sikkert sit frugt! Og hvorfor skulle han ikke også det? Frugt er en skøn ting og det er jo ren hygge med mor og far

ja nemlig, og det er det der tæller!

du bliver en god mor!

Anmeld

6. februar 2010

MorTilSnartFire <3

tristansmor skriver:

ja nemlig, og det er det der tæller!

du bliver en god mor!

Nej :') Hvor er du sød!!!!! Bliver jo helt rørt

Ihhh

Anmeld

6. februar 2010

tristansmor

Sabrina17 skriver:

Nej :') Hvor er du sød!!!!! Bliver jo helt rørt

Ihhh

hihi, jamen det var da så lidt!  

Jeg kender godt det med at man bliver rigtig let rørt, når man er gravid! hihi jeg tror jeg græd mig gennem min graviditet!

Anmeld

6. februar 2010

MorTilSnartFire <3

tristansmor skriver:

hihi, jamen det var da så lidt!  

Jeg kender godt det med at man bliver rigtig let rørt, når man er gravid! hihi jeg tror jeg græd mig gennem min graviditet!

Hihi ja og der er virkelig blevet slemt her på det sidste

Da jeg læste alle de der (Og det skulle jeg bare IKKE have gjort!!!!) tragedier med den 3 årige dreng i børnehaven eller hende med pigen med vuggedød (Som så viste sig ikke at være rigtig) og med hende den ene, hvor veninden fødte et dødfødt barn

Lige op til min fødsel kommer alle de der ting og jeg var da bare dybt ulykkelig over det!!!!!!!!!! Da jeg så læste at Henrik havde lukket hendes profil, hende der tilsyneladende løgn omkring døden af hendes pige (Jeg ved ikke om det er sandt eller falsk) Jeg stortudet bare, kan jeg fortælle dig...

Jeg havde haft en LORTE dag efter jeg havde læst hendes indlæg, for det rørte bare så dybt og jeg tænkte hele tiden "hvad hvis det sker for mig og min dreng??" Og så viser det sig nok at være falsk

Nej puha en omgang!

Men tror nu alligevel jeg ville være rørt af hendes indlæg selvom jeg ikke var gravid, måske bare ikke begynde at stortude i al offentlighed og bare ikke kunne stoppe igen 

Men hvor er du sød, du siger sådan noget Det er første gang der er en der skriver det til mig og der varmer

Anmeld

6. februar 2010

tristansmor

Sabrina17 skriver:

Hihi ja og der er virkelig blevet slemt her på det sidste

Da jeg læste alle de der (Og det skulle jeg bare IKKE have gjort!!!!) tragedier med den 3 årige dreng i børnehaven eller hende med pigen med vuggedød (Som så viste sig ikke at være rigtig) og med hende den ene, hvor veninden fødte et dødfødt barn

Lige op til min fødsel kommer alle de der ting og jeg var da bare dybt ulykkelig over det!!!!!!!!!! Da jeg så læste at Henrik havde lukket hendes profil, hende der tilsyneladende løgn omkring døden af hendes pige (Jeg ved ikke om det er sandt eller falsk) Jeg stortudet bare, kan jeg fortælle dig...

Jeg havde haft en LORTE dag efter jeg havde læst hendes indlæg, for det rørte bare så dybt og jeg tænkte hele tiden "hvad hvis det sker for mig og min dreng??" Og så viser det sig nok at være falsk

Nej puha en omgang!

Men tror nu alligevel jeg ville være rørt af hendes indlæg selvom jeg ikke var gravid, måske bare ikke begynde at stortude i al offentlighed og bare ikke kunne stoppe igen 

Men hvor er du sød, du siger sådan noget Det er første gang der er en der skriver det til mig og der varmer

ja, jeg blev også rørt af det, og jeg er ikke gravid! Tror jeg da ikke! Men ja, da jeg var gravid tudede jeg over at der blev født en giraf, jeg tudede til årgang 0 til fra skrot til slot altså, der var ikke det jeg ikke tudede over!

Ej, er der slet ikke nogle der har sagt det til dig? Så var det da på tide ihvertfald!

Anmeld

6. februar 2010

MorTilSnartFire <3

tristansmor skriver:

ja, jeg blev også rørt af det, og jeg er ikke gravid! Tror jeg da ikke! Men ja, da jeg var gravid tudede jeg over at der blev født en giraf, jeg tudede til årgang 0 til fra skrot til slot altså, der var ikke det jeg ikke tudede over!

Ej, er der slet ikke nogle der har sagt det til dig? Så var det da på tide ihvertfald!

hehe, jeg kender det bare for godt! Begyndte en dag at græde over min kæreste ikke liiige kom hjem kl.16, som han sagde, men var hjemme kl.16.15 og han havde endda skrevet! Hehe

Jeg var ikke ked af det eller noget, jeg græd bare? Ejjiii, det er noget mærkeligt noget, de hormoner

Jo, der er flere der har sagt det, men det er venner, min familie og kæresten selvfølgelig Men det er noget helt andet at høre fra en udefra

Anmeld

6. februar 2010

tristansmor

Sabrina17 skriver:

hehe, jeg kender det bare for godt! Begyndte en dag at græde over min kæreste ikke liiige kom hjem kl.16, som han sagde, men var hjemme kl.16.15 og han havde endda skrevet! Hehe

Jeg var ikke ked af det eller noget, jeg græd bare? Ejjiii, det er noget mærkeligt noget, de hormoner

Jo, der er flere der har sagt det, men det er venner, min familie og kæresten selvfølgelig Men det er noget helt andet at høre fra en udefra

haha, jamen hvad er det også for noget at komme et kvater for sent! Ja, de er virkelig mærkelige de hormoner!

ja, det er selvfølgelig rigtig!

Anmeld

6. februar 2010

MorTilSnartFire <3

tristansmor skriver:

haha, jamen hvad er det også for noget at komme et kvater for sent! Ja, de er virkelig mærkelige de hormoner!

ja, det er selvfølgelig rigtig!

Ja! Han burde i det mindste have skrevet.. Nåh ja, det gjorde han jo også! Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.