Herhjemme er vi begyndt at have fokus på det nye børneværelse til den lille ny, men min mand og jeg er absolut ikke enige i hvad der skal købes ind - og for den sags skyld, IKKE skal!
Vi købte for ½ år siden nogle sorte reol kasser i Ilva- I ved, dem der der har 4 forskellige størrelser. Planen var at de skulle op at hænge i vores soveværelse, men så langt er vi så ikke nået endnu. Nu har jeg forelsket mig i sættet fra Sebra i lyserød/lilla, da det vil passe perfekt id på værelset, men manden er UENIG, og mener at vi "bare" kan hænge de sorte reoler op som i sin tid blev købt til soveværelset. Det er jeg bare så uenig i, da jeg ikke mener at sorte møbler hører sig til på et børneværelse. Jeg kan personligt godt lide, at det er lyst og gerne "spraglet" med en masse dejlige farver.
Nå, men det korte og det lange er, at han har sat sig fast på, at vi IKKE skal have de andre reoler.
Jeg har sgu bare så meget lyst til at købe dem alligevel - for mig, virker det er som om han ikke kan sætte sig ind i, at jeg gerne vil have at værelset ikke kun skal være praktisk, men også pænt og hyggeligt indrettet.
Jeg bliver ved med at trøste mig selv med at de fleste mænd tænker på denne måde, selvom jeg inderst inde godt ved det ikke er tilfældet
Anmeld