Nej,nej,det er ikke en gammel model,de er bare ikke så dyre mere.Det går jo stærkt på det område.Vi fik vores lige da den kom frem og det er snart 2 år siden...som tiden dog går
Milka,nej,en chip er ikke et memory kort.Jeg har ikke så meget forstand på det tekniske i det,men ham gutten sætter noget i,der gør den i stand til at køre brændte spil.Og det er guld!
Jeg synes wiien ift. andre spillemaskiner har rigtig mange børnespil,så bøtterne skal nok ikke være ret meget ældre før de også kan få fornøjelse af den.Igen må jeg sige,hvis du boede noget tættere på var I mere end velkomne til at komme og prøve den..du er sgu nødt til at flytte til Jylland
Hmm,jeg ved ikke om det er lovligt med den chip.Det er måske lovligt at få den sat i og have den i,men man bruger den jo til at køre brændte spil,og det er selvfølgelig ikke lovligt.Vi bruger ham her : http://www.konsol-chips.dk/ og kan kun anbefale ham.Vores wii skulle til rep. og han fik den ud,fjernede chippen igen og sendte den selv til Microsoft.Gratis.For den kunne selvfølgelig ikke sendes afsted med chippen i
Anmeld