dette er svært at skrive

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2010

anna-jonas

Pernilleh skriver:

Dælme billigt : http://www.elgiganten.dk/product/spil-konsol/konsol/WIININTENDO/nintendo-wii-konsol-vanvittig-pris

Og så få chip i,jeg har nemlig praktisk taget alle udgivne spil

En Chip, hvor får man den henne?? Er den lovlig og alt det der??

Jeg overvejer det nemlig også, da jeg ikke får nok motion...........har hørt at det skulle være genialt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Nej,nej,det er ikke en gammel model,de er bare ikke så dyre mere.Det går jo stærkt på det område.Vi fik vores lige da den kom frem og det er snart 2 år siden...som tiden dog går

Milka,nej,en chip er ikke et memory kort.Jeg har ikke så meget forstand på det tekniske i det,men ham gutten sætter noget i,der gør den i stand til at køre brændte spil.Og det er guld!
Jeg synes wiien ift. andre spillemaskiner har rigtig mange børnespil,så bøtterne skal nok ikke være ret meget ældre før de også kan få fornøjelse af den.Igen må jeg sige,hvis du boede noget tættere på var I mere end velkomne til at komme og prøve den..du er sgu nødt til at flytte til Jylland

Hmm,jeg ved ikke om det er lovligt med den chip.Det er måske lovligt at få den sat i og have den i,men man bruger den jo til at køre brændte spil,og det er selvfølgelig ikke lovligt.Vi bruger ham her : http://www.konsol-chips.dk/ og kan kun anbefale ham.Vores wii skulle til rep. og han fik den ud,fjernede chippen igen og sendte den selv til Microsoft.Gratis.For den kunne selvfølgelig ikke sendes afsted med chippen i

Anmeld

6. februar 2010

TbCp

Milka skriver:

hmm, det var måske en ide ... ved ikke så meget om wii, men vil da undersøge det. tak for nytænkningen

Den kan jeg helt klart anbefale!
Det er sjovt og så er det faktisk også skide hårdt.... hvis man lige giver sig lidt  

Anmeld

7. februar 2010

Skouboe

Milka skriver:

suk 

da pigerne skulle vejes hos lægen forleden var det sådan, at jeg skulle stille mig op på vægten alene først, og så med en baby bagefter. jeg havde ikke lyst til at se min egen vægt men kunne jo ikke rigtig undgå det. og jeg fik et chok:

jeg vejer 82 kg. 82!!!

dvs at min bmi er over 30 og dermed er jeg klinisk fed. anbefalingen er at jeg skal tabe mig 18kg.

har det bare så skidt over det ... ved, at jeg spiser helt forkert, plus at jeg jo slet ikke cykler eller bevæger mig som jeg gjorde før jeg fik børn.

prøver at tænke på måder hvordan jeg kan lave noget fedtforbrændende motion herhjemme og overvejer at købe en lille step-maskine. og så er maden svær fordi det hele handler om hvad pigerne skal have at spise.

tror – håber – at jeg er nået helt derned hvor man åbenbart skal ned at vende før man går i gang med at lave livstilsændringer.

just do it, camilla, for helvede ...

Jamen dog 

Udover motionen vil jeg gerne gøre opmærksom på diætist Charlotte Hartvigs bøger (Skrump dig smuk og Skrump dig glad mener jeg de hedder - biblioteket han sikkert hjælpe).

Hun har nogle gode, nemme principper og en del opskrifter på almindelig mad der ikke tager lang tid at lave, og som bøtterne oveni også kan spise. Det var ved hjælp af dem at jeg tabte de 10 kg, inden jeg blev gravid igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.