dette er svært at skrive

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

659 visninger
13 svar
0 synes godt om
6. februar 2010

Milka

suk 

da pigerne skulle vejes hos lægen forleden var det sådan, at jeg skulle stille mig op på vægten alene først, og så med en baby bagefter. jeg havde ikke lyst til at se min egen vægt men kunne jo ikke rigtig undgå det. og jeg fik et chok:

jeg vejer 82 kg. 82!!!

dvs at min bmi er over 30 og dermed er jeg klinisk fed. anbefalingen er at jeg skal tabe mig 18kg.

har det bare så skidt over det ... ved, at jeg spiser helt forkert, plus at jeg jo slet ikke cykler eller bevæger mig som jeg gjorde før jeg fik børn.

prøver at tænke på måder hvordan jeg kan lave noget fedtforbrændende motion herhjemme og overvejer at købe en lille step-maskine. og så er maden svær fordi det hele handler om hvad pigerne skal have at spise.

tror – håber – at jeg er nået helt derned hvor man åbenbart skal ned at vende før man går i gang med at lave livstilsændringer.

just do it, camilla, for helvede ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2010

msax

Puha - den kan jeg godt forstå et svær at spise...

Jeg har kun hørt godt om Wii - den har i hvert fald hjulpet et par af mine veninder der også blev anbefalet at tabe et par kilo eller fler.

Men husk at så længe humøret er højt skal det hele nok gå. Så SMIL min ven - så bliver det hele meget lettere.

Anmeld

6. februar 2010

Milka

msax skriver:

Puha - den kan jeg godt forstå et svær at spise...

Jeg har kun hørt godt om Wii - den har i hvert fald hjulpet et par af mine veninder der også blev anbefalet at tabe et par kilo eller fler.

Men husk at så længe humøret er højt skal det hele nok gå. Så SMIL min ven - så bliver det hele meget lettere.

hmm, det var måske en ide ... ved ikke så meget om wii, men vil da undersøge det. tak for nytænkningen

Anmeld

6. februar 2010

Ranarupta

Hej Camilla,

Øv, kan godt forstå, at du er blevet forskrækket... MEN husk lige, at BMI ikke kan bruges i blinde. Men det er dog en god rettesnor.

Hvis du ikke længere cykler pga. pigerne, så kan du jo overveje at købe en (brugt) cykeltrailer, så I kan køre nogle lange ture. Ellers kan du smække dem i den lækre nye klapvogn og så gå i rask tempo. 

En wii kan virkelig anbefales - og jeg ved, at der findes et spil, der decideret er træning (tror det hedder noget med Jillian Anderson).

Karina

Anmeld

6. februar 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Jeg er helt enig i wiien.Da vi fik den tabte jeg 4 kg. over 3 mdr.Så blev jeg gravid og så var det ligesom sket

Men den er også kanon god til at motivere,faktisk.Og Jeg har spillet Wii fit du må købe billigt

Anmeld

6. februar 2010

Milka

Ranarupta skriver:

Hej Camilla,

Øv, kan godt forstå, at du er blevet forskrækket... MEN husk lige, at BMI ikke kan bruges i blinde. Men det er dog en god rettesnor.

Hvis du ikke længere cykler pga. pigerne, så kan du jo overveje at købe en (brugt) cykeltrailer, så I kan køre nogle lange ture. Ellers kan du smække dem i den lækre nye klapvogn og så gå i rask tempo. 

En wii kan virkelig anbefales - og jeg ved, at der findes et spil, der decideret er træning (tror det hedder noget med Jillian Anderson).

Karina

pigerne får faktisk en cykelanhænger i fødselsdagsgave af nogen af mine venner, det er så fedt! glæder mig til at komme ud at køre lange ture med bøtterne

hvad koster sådan et wii konsol, kan i huske det?

Anmeld

6. februar 2010

Klumpe-dumpe

Milka skriver:

pigerne får faktisk en cykelanhænger i fødselsdagsgave af nogen af mine venner, det er så fedt! glæder mig til at komme ud at køre lange ture med bøtterne

hvad koster sådan et wii konsol, kan i huske det?

JEg mener den koster et par tusinder. Men måske de kan fåes brugt, jeg så i hvert fald der var en herinde der solgte sin, med noget elstra tilbehør for 1500. Så prøv at kikke her under køg og sælg dba.dk og gg.

Anmeld

6. februar 2010

iln

Jeg vil også lige reklamere for Wii Fit. Herhjemme bruger jeg den hver dag. ½ times træning hver dag giver altså godt - og så er det sjovt 

Anmeld

6. februar 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Dælme billigt : http://www.elgiganten.dk/product/spil-konsol/konsol/WIININTENDO/nintendo-wii-konsol-vanvittig-pris

Og så få chip i,jeg har nemlig praktisk taget alle udgivne spil

Anmeld

6. februar 2010

Milka

Pernilleh skriver:

Dælme billigt : http://www.elgiganten.dk/product/spil-konsol/konsol/WIININTENDO/nintendo-wii-konsol-vanvittig-pris

Og så få chip i,jeg har nemlig praktisk taget alle udgivne spil

ja har godt set det men tænkte det måtte være en gammel model siden den er så billig!

når du siger chip, mener du så et slags memory kort?

og sidst, så kan de små vel også være med, måske når de er lidt ældre?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.