What to do ? :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2010

Mor til Frederic og Freya

Jeg blev sendt til arbejdsplads risico vudering, kører som autoredder og har derved også skæve/ tunge løft og vrid.

Han var så dum som en dør og forladt for alt humor. Han sagde bla at kassedamer kun må løfte/ skubbe 1000 kg om dagen på et vare bånd. Kigged på ham og sagde; så må jeg altså godt skubbe en bil igang, når bare den vejer under 1000 kg og kun 1 om dagen...

Fik så et brev med posten at jeg skulle omplaceres i arbejde ( passe tlf mm) ja sikkert....

Sagde på arbejdet at jeg blot ikke skulle have så mange hjulskift og ellers bare arbejde så godt som jeg kunne... Og ellers gå af de 4 uger før termin som aftalt...

Ved sidste lægetjek kigged hun blot på mig og spurgte om jeg passed tlf med skruetrækker og handsker ud af lommerne. Hun havde så også fået en kopi af brevet... Hun fortsatte; tør vædde med at der holder en gul lastbil nede på pakerings pladsen, så syntes du skulle sætte dig ind i den - køre ud på dit arbejde og sige at nu går jeg på barsel... Hm... Det var 4 dage før de 4 uger... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2010

Maria.

Hmm.. Jeg arbejder som sosu-hjælper.. Lidt det samme som du laver hos ham du arbejder for.. I vores fag går vi fra 8 uger før, fordi arbejdet er fysisk hårdt.. Jeg er så deltidssygemeldt i øjeblikket (højst samdsynligt frem til jeg går på bersel) pga. lidt for mange plukeveer og en blød livmoderhals..

Jeg kan slet ikke forestille mig at du kan arbejde frem til 4 uger før forventet fødsel..!? Det lyder alt for hårdt! Ville ikke en gang anbefale dig at arbejde med det nu! Jeg blev frataget ALT tungt arbejde i uge 21, mener jeg det var..

Pas på dig selv og baby!

Kram Maria 24+6 

Anmeld

6. februar 2010

Risen

Maria. skriver:

Hmm.. Jeg arbejder som sosu-hjælper.. Lidt det samme som du laver hos ham du arbejder for.. I vores fag går vi fra 8 uger før, fordi arbejdet er fysisk hårdt.. Jeg er så deltidssygemeldt i øjeblikket (højst samdsynligt frem til jeg går på bersel) pga. lidt for mange plukeveer og en blød livmoderhals..

Jeg kan slet ikke forestille mig at du kan arbejde frem til 4 uger før forventet fødsel..!? Det lyder alt for hårdt! Ville ikke en gang anbefale dig at arbejde med det nu! Jeg blev frataget ALT tungt arbejde i uge 21, mener jeg det var..

Pas på dig selv og baby!

Kram Maria 24+6 

ja det er næsten det samme jo.. Men jeg får altså kun fri 4 uger før termin, fordi jeg er privat ansat.. Lidt mystisk.. Men har aftalt at tage til lægen på mandag og snakke med ham om det. Problemet er at jeg skal arbejde der i min et halvt år for at få fuldløn under sygdom, og det er nok først den. 1 marts.. Så må bare holde ud så godt jeg kan.. ..

Tak for svaret ! Gør mit bedste!

Knus

Anmeld

6. februar 2010

Maria.

Risen skriver:

ja det er næsten det samme jo.. Men jeg får altså kun fri 4 uger før termin, fordi jeg er privat ansat.. Lidt mystisk.. Men har aftalt at tage til lægen på mandag og snakke med ham om det. Problemet er at jeg skal arbejde der i min et halvt år for at få fuldløn under sygdom, og det er nok først den. 1 marts.. Så må bare holde ud så godt jeg kan.. ..

Tak for svaret ! Gør mit bedste!

Knus

DEt lyder mærkeligt..  Arbejdet er jo lige hårdt om det er privat eller offentligt! Men snak med din læge.. Får du penge et andet sted fra også? Eller er det din eneste indtægt?

Maria

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.