kan ikke støtte på benene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2010

Signe1704

Var i onsdags til sådan et foredrag hos sp´erne om børns udvikling og der sagde sp altså at det var en skrøne at de ikke må støtte på benene. Det må de så snart de vil, men selvfølgelig skal man holde dem og løfte det meste af deres vægt. De skulle ikke få skæve ben af det.

Vores datter ville heller ikke støtte på benene, men det kom lige pludselig. Hun både gik (16 måneder) og kravlede (11 måneder) sent, men hun går altså fint idag hun er nu 2,5 år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2010

Anirak

Når hun ikke vil støtte på benene, så er det, fordi hendes ben ikke er klar til det endnu. Jeg forstår ikke, at sundhedsplejersken siger, at hun skal kunne støtte på benene allerede, for det er langt fra alle 6 måneder gamle babyer, der kan det.

Hvis gåstole var så farlige, som nogle påstår, tror jeg altså ikke, at de ville findes på markedet stadigvæk. Hvis man sørger for at bruge dem i begrænset omfang - som med så mange andre ting, kan jeg vitterligt ikke se skaden ved dem.
Vi gav vores nevø en i julegave, og nu her mindre end to måneder efter kravler han - på trods af, at han ikke engang er 7 måneder endnu. Han er rigtig glad for at gå i den, og jeg er sikker på, at der ikke går så mange måneder igen, før han også kan gå helt selv.

Anmeld

7. februar 2010

trolden

jeg kan høre lidt på det helt at jeg ikke skal bekymmer mig sådan om det. da vi var hos lægen for at blive vac. var hun heller ikke bekymmeret for hende og sagt at det nok skal kommer men sp bliver bare ved med at sige det, og nu er hun jo 6 mdr, så jeg tror jo at jeg er helt gal på den og er lidt bekymmere når hun kommer i morgen hvad hun vil sige til at det ikke er lykkes endnu

jeg laver de øvelser med hende hverdag som jeg har fået vist men hjælper bare ikke rigitg, hun kan så så mange andre ting som andre børn i den alder ikke kan så kan ikke rigtig forstå det

Anmeld

7. februar 2010

Ox.

Altså min datter sidder i hendes gåstol rigtig meget, og hun fare rundt i hele hjemmet, hun kan sidde selv, og kan fint støtte fra med benene når jeg tager hende op i armene, og hun er knap 6 måneder, men tror nu bare det er forskelligt fra barn til barn, jeg tror ikke du skal være så nervøs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.