Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvis ikke hun har noget problem i gåstolen, vil jeg da mene der ikke er noget i vejen Mener endda jeg har hørt de ikke så gerne må støtte på benene før de er en 8 mdr.?? Men kan tage fejl
Sabrina 36+3
Sabrina17 skriver: Hvis ikke hun har noget problem i gåstolen, vil jeg da mene der ikke er noget i vejen Mener endda jeg har hørt de ikke så gerne må støtte på benene før de er en 8 mdr.?? Men kan tage fejl Sabrina 36+3
BetinaMørk skriver: Det er ikke smart at bruge gå stol til børn da de så ikke får oparbejdet deres muskler ordentlig. Det er 10000 gange bedre at de selv lære det.. Det kan self være en aflastning lige 5 min i ulvetimen, men så skal de helst ikke bruges mere.. Det er hvert fald hvad min sundhedsplejske sagde til mig. Min knægt er 15 mdr og går ikke endnu. Men rom blev heller ikke bygget på en dag
Det er ikke smart at bruge gå stol til børn da de så ikke får oparbejdet deres muskler ordentlig. Det er 10000 gange bedre at de selv lære det.. Det kan self være en aflastning lige 5 min i ulvetimen, men så skal de helst ikke bruges mere.. Det er hvert fald hvad min sundhedsplejske sagde til mig. Min knægt er 15 mdr og går ikke endnu. Men rom blev heller ikke bygget på en dag
Han skal nok komme igang, når du mindst venter det!! Det haster ikke med det Og hver barn tager sin tid !!
Jeg synes bare jeg har hørt de ikke må støtte på benene før de er x antal mdr. Da det vidst kan give skære ben/fødder (Jeg ved overhovedet ikke om der er hold i det, men kan huske jeg fik en skidebalde HVER gang, jeg havde min niece oppe og hun fik lov at støtte med fødderne på mine lår, da hun ikke var mere end de der 6-7 mdr.)
Og du har ret mht. gåstolen, nu du siger det kan jeg da godt huske jeg har hørt det før (Derfor undre man sig jo lidt hvorfor de egentlig findes) Men ungerne elsker dem og de fiser jo rundt over alt i sådan en stol
Hej.. nu bliver jeg nok haglet ned, men jeg har altså brugt gåstol til alle mine 3 drenge, og fik afvide af min sp, at de højst måtte sidde i den i 5 min for hver time til de blev 8-9 md og så måtte de så sidde 15 min for hver time.
Min ældste gik dagen før han blev 1 år, den mellemste gik da han blev 14 md, og den yngste var 18 md.
Jeg lavede så også de rejseøvelser, og cyklede meget med deres ben. og fik dem til at stritte imod min hænder med fødderne.
mvh Anja
Har ikke brugt en gåstol - synes ikke om konceptet. David gik sent, næsten 16 mdr, men ville ikke bruge stolen - hellere vente på han selv var klar! (kravlede helt vildt hurtigt og kunne rejse sig ved alting, så han var da ligeglad )
Vi havde en pige i vuggestuen der ikke kunne støtte ordentligt på benene før hun var næsten 1½ år!!! Hun går fint i dag, men er naturligvis lidt bagud med det grovmotoriske...
Det skal nok komme!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128