Jeg taber håret !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2010

Diana...

Ha ha velkommen til den eftergravide verden  

Knus Diana en nu os tynd håret. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2010

Anja

Det er helt normalt, jeg har tabt rigtigt meget hård begge gange og alt er kommet tilbage igen ..... heldigvis

Anmeld

5. februar 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
Naannaa87 skriver:

Århhhh nej, hvorfor skal vi dog straffes så hårdt efter en graviditet ? Håber det snart går over igen hehe..

He,he,ja,det bliver ved,de dejlige graviditetsgener.Man tror det er slut når man føder,men man bliver klogere

Min søde familie driller mig med at jeg ligner min søn,han har bare længere hår oven på hovedet end jeg har...endnu

Anmeld

5. februar 2010

Morsnarttil2?

Ja mister hår! Helt vildt!! Med min første datter mistede jeg rigtig meget... Der kom dog nyt..

Det samme denne gang med vores yngste datter, da hun var et par mdr. så røg håret igen!!

Har helt små hår der simpelhen er knækket af.. 

Håber da også det kommer igen..

Anmeld

5. februar 2010

Maria.

Det er vidst noget med at man ikke taber hår mens man er gravid.. Kan ikke helt huske hvorfor.. Min frisør har forklaret mig det..

Men så fælder man rigtig meget bagefter..

BIOTIN er også rigtig godt til hud, hår og negle.. Kan købes i matas..

Anmeld

5. februar 2010

Sara.

Maria. skriver:

Det er vidst noget med at man ikke taber hår mens man er gravid.. Kan ikke helt huske hvorfor.. Min frisør har forklaret mig det..

Men så fælder man rigtig meget bagefter..

BIOTIN er også rigtig godt til hud, hår og negle.. Kan købes i matas..

i min graviditets bog står der : "Den øgede forbrænding og blodcirkulation kan betyde, at håret vokser hurtigere mens hårtabet formindskes. Den voldsomme vækst gør, at håret ser tykkere og mere glansfuldt ud end sædvanligt. Nogle gravide er dog mindre heldige og får gråt, tørt og livløst hår. Det skal du ikke være ked af: alle forandringer vil kun vare graviditeten ud, hvorefter håret bliver normalt igen"

Anmeld

5. februar 2010

Sara.

Naannaa87 skriver:

I den sidste måneds tid er jeg begyndt at miste meget af mit hår ! Normalt fælder jeg lidt men det er ingen ting i forhold til nu.. Jeg tør næsten ikke at redde håret mere

Jeg fødte min søn for 3 måneder siden, kan det have noget med det at gøre ? Eller er der nogle vitaminer der kan hjælpe lidt på det?

Ellers ender det med at jeg bliver skaldet

Knus fra en tyndhåret Nanna  

i forhold til hvad jeg lige har skrevet... så tror jeg bare dit hår er ved at blive normalt igen selvom det kan føles som om du mister rigtig meget

Anmeld

5. februar 2010

LRJ

zink tabelletter hjælper os

Jeg fik af vide af en special læge at jeg skulle tage zink for at Jeg ikk tabte håret ( Men det var ikk efter jeg havde født, (for det har jeg ikk endnu)  det var efter Anoreksi)

Anmeld

5. februar 2010

Na-Wi

1000 tak for alle jeres svar det kan helt sikkert bruges, og dejligt at vide at jeg ikke er den eneste med det problem, selvom det ikke er sjovt for nogen af os :/

Mit spørgsmål nu lyder så, er det sundt for mig hvis jeg tager alle de vitaminer og det i anbefaler på samme tid ? eller er der noget jeg skal priotere højere end andet ?

Knus fra Nanna

Anmeld

5. februar 2010

Ni-ko-li-ne

Naannaa87 skriver:

I den sidste måneds tid er jeg begyndt at miste meget af mit hår ! Normalt fælder jeg lidt men det er ingen ting i forhold til nu.. Jeg tør næsten ikke at redde håret mere

Jeg fødte min søn for 3 måneder siden, kan det have noget med det at gøre ? Eller er der nogle vitaminer der kan hjælpe lidt på det?

Ellers ender det med at jeg bliver skaldet

Knus fra en tyndhåret Nanna  

jeg gik totalt i panik og gennemsøgte hele internettet efter info omkring dette...

det viser sig at hår vokser i to faser.... den ene fase er en blivende fase, dvs der taber man ikke hår... den anden fase vokser håret og falder så af (du ved når man sådan ligesom fælder i perioder).... mens man er gravid taber man stort set intet hår.... og under graviditeten går meget af håret i den fase hvor det senere vil falde af...

det er det der sker, Nikoline var 4 mdr. da mit hår begyndte at ryge af i store totter....

du kan ikke forhindre hårtabet, men du kan styrke det nye hår som vokser ud, med vitaminer og silica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.