Jeg taber håret !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.498 visninger
20 svar
0 synes godt om
4. februar 2010

Na-Wi

I den sidste måneds tid er jeg begyndt at miste meget af mit hår ! Normalt fælder jeg lidt men det er ingen ting i forhold til nu.. Jeg tør næsten ikke at redde håret mere

Jeg fødte min søn for 3 måneder siden, kan det have noget med det at gøre ? Eller er der nogle vitaminer der kan hjælpe lidt på det?

Ellers ender det med at jeg bliver skaldet

Knus fra en tyndhåret Nanna  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2010

Pige2009

Flere i min mødregruppe har samme problem, óg de har fået at vide, de skal spise B-vitamin

K.h. Linda

Anmeld

4. februar 2010

@spire

Silica hjælper med til at styrke negle og hår... - Havde hørt fra mange inden jeg blev gravid at de var blevet SÅ tyndhåret efter deres fødsel, så har taget det hele min graviditet igennem,for at prøve at undgå det samme sker for mig... 

Anmeld

4. februar 2010

Na-Wi

Linda2009 skriver:

Flere i min mødregruppe har samme problem, óg de har fået at vide, de skal spise B-vitamin

K.h. Linda

Det er simpelthen os bare frygteligt.. Får det så dårligt når jeg kan rive næsten totter ud ..

Men tak for svar, må ud og finde B-vitamin

Knus Nanna

Anmeld

4. februar 2010

Cris

Ja, der sker til de fleste. Especielt hvis man ammer. Men heldigvis bliver det hele "normal" igen inden man tror, at der ikke kan være mere hår tilbage!

Anmeld

4. februar 2010

Na-Wi

@spire skriver:

Silica hjælper med til at styrke negle og hår... - Havde hørt fra mange inden jeg blev gravid at de var blevet SÅ tyndhåret efter deres fødsel, så har taget det hele min graviditet igennem,for at prøve at undgå det samme sker for mig... 

Hvor køber du det henne ?

Anmeld

4. februar 2010

Na-Wi

Cris skriver:

Ja, der sker til de fleste. Especielt hvis man ammer. Men heldigvis bliver det hele "normal" igen inden man tror, at der ikke kan være mere hår tilbage!

Haha ja der går da ikke mere end en måned mere før jeg er skaldet.. Jeg ammer desværre ikke, men kunne godt have på fornemmeren at det ku have noget med graviditeten at gøre at jeg taber håret.. :/ .. Men må bare ud og købe en masse vitaminer..

Knus Nanna

Anmeld

5. februar 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Jeg tabte SÅ meget hår,men først efter 4 mdr. da jeg holdt op med at amme.Nu er det så ved at gro ud,og det ser så dumt ud.Det stritter bare lige op i luften,det nye hår

Anmeld

5. februar 2010

Na-Wi

Pernilleh skriver:

Jeg tabte SÅ meget hår,men først efter 4 mdr. da jeg holdt op med at amme.Nu er det så ved at gro ud,og det ser så dumt ud.Det stritter bare lige op i luften,det nye hår

Århhhh nej, hvorfor skal vi dog straffes så hårdt efter en graviditet ? Håber det snart går over igen hehe..

Anmeld

5. februar 2010

Mimbi

Jeg tabte også meget hår 3 måneder efter jeg havde født... Min sp sagde at det var helt normalt så tror ikke du skal være bange

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.