Syg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2010

Vingummien

JustAnotherName skriver:

Hvad så Susanne - Du er forhåbentligt rask og parat til at ses med os imorgen ?!? 

Hmm ja, men lyder ikke til alle er enige i at jeg skal komme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2010

Ida.

suanne85 skriver:

Hmm ja, men lyder ikke til alle er enige i at jeg skal komme

Altså jeg vil jo ikke være den, der ødelægger noget for nogen, jeg skrev bare, hvad jeg ved...og jeg skal da indrømme, at lige når det kommer til den slags sygdom, som jo bare smitter som ind i sgu, så er jeg nok lidt hys

Jeg synes i øvrigt lige, jeg læste på fjæsen, at din mave er smadret, så troede egentlig, du stadig var syg

Det er jo 100% din beslutning - hvis du og Emil begge er helt på toppen, så er det jo noget, du bestemmer og bestemt ikke en beslutning, jeg skal tage for dig...

Anmeld

5. februar 2010

Vingummien

idamaria83 skriver:

Altså jeg vil jo ikke være den, der ødelægger noget for nogen, jeg skrev bare, hvad jeg ved...og jeg skal da indrømme, at lige når det kommer til den slags sygdom, som jo bare smitter som ind i sgu, så er jeg nok lidt hys

Jeg synes i øvrigt lige, jeg læste på fjæsen, at din mave er smadret, så troede egentlig, du stadig var syg

Det er jo 100% din beslutning - hvis du og Emil begge er helt på toppen, så er det jo noget, du bestemmer og bestemt ikke en beslutning, jeg skal tage for dig...

Ja efter en hel dag uden mad. Og er ikke roskilde syge har jeg haft og det jeg havde her kan slet ikke måle sig med det.

Og Emil har ingenting.

Er bare som at få en skovl i hovedet når man sådan glæder sig og kommer ind for at skrive at man er klar til imorgen.

Anmeld

5. februar 2010

Ida.

suanne85 skriver:

Ja efter en hel dag uden mad. Og er ikke roskilde syge har jeg haft og det jeg havde her kan slet ikke måle sig med det.

Og Emil har ingenting.

Er bare som at få en skovl i hovedet når man sådan glæder sig og kommer ind for at skrive at man er klar til imorgen.

Sus, du skal ikke tage sådan på vej...jeg kan kun være ærlig og skrive, hvad jeg ved... og indrømmet, jeg ER hys, når det kommer til den slags sygdom!

Det er da bare godt, hvis I er helt klar...

Anmeld

5. februar 2010

Vingummien

idamaria83 skriver:

Sus, du skal ikke tage sådan på vej...jeg kan kun være ærlig og skrive, hvad jeg ved... og indrømmet, jeg ER hys, når det kommer til den slags sygdom!

Det er da bare godt, hvis I er helt klar...

Det er jeg skam også. Meget endda

Anmeld

5. februar 2010

anna-jonas

suanne85 skriver:

Det er jeg skam også. Meget endda

Sus.........jeg er ikke hys med sådan noget, for ved at du ikke kommer, hvis du ikke er på toppen, og er bange for at smitte. Og nu har du meldt ud, at du er frisk igen..................så smitter du jo ikke.

Glæder mig til at se både dig og Emil-drengen i morgen.

Anmeld

5. februar 2010

Vingummien

Anna-jonas skriver:

Sus.........jeg er ikke hys med sådan noget, for ved at du ikke kommer, hvis du ikke er på toppen, og er bange for at smitte. Og nu har du meldt ud, at du er frisk igen..................så smitter du jo ikke.

Glæder mig til at se både dig og Emil-drengen i morgen.

Vi glæder os også til at se jer, eller jeg glæder mig også på Emils vegne

Anmeld

5. februar 2010

anna-jonas

Han skal nok få det sjovt, blandt alle kvindfolkene..............ham og Viktor.

Anmeld

5. februar 2010

Vingummien

Anna-jonas skriver:

Han skal nok få det sjovt, blandt alle kvindfolkene..............ham og Viktor.

Jaaa, han elsker piger. Krammer og krammer

Og så kan han bedst lide bestemte kvinder som "svare" igen.

Han har fundet ud af at han har skoene på herhjemme fordi Naia ikke siger fra overfor ham. Så det er vi igang med at arbejde på den her weekend

Anmeld

5. februar 2010

anna-jonas

Så er Anna lige kvinden for ham...............hun kan dælme sige fra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.