Syg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.063 visninger
23 svar
0 synes godt om
4. februar 2010

Vingummien

Er bare så træt af at være syg. Har været syg i dag, vågnede imorges og så stod det bare ud i begge ender. I mandags var jeg også syg med maven og sidste onsdag. Og den første dag jeg skulle starte på skolen var jeg også syg med maven. Hvad sker der for det.

Er rigtig øv. Skal bare i skole imorgen. Giver jo fravær gang på gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2010

TbCp

suanne85 skriver:

Er bare så træt af at være syg. Har været syg i dag, vågnede imorges og så stod det bare ud i begge ender. I mandags var jeg også syg med maven og sidste onsdag. Og den første dag jeg skulle starte på skolen var jeg også syg med maven. Hvad sker der for det.

Er rigtig øv. Skal bare i skole imorgen. Giver jo fravær gang på gang

Ajjj hvor træls. Kan du så se at blive rask!!! Vi vil altså ikke undvære dig lørdag

Anmeld

4. februar 2010

Vingummien

TbCp skriver:

Ajjj hvor træls. Kan du så se at blive rask!!! Vi vil altså ikke undvære dig lørdag

Tror det er ved at være bedre, har lige spist lidt og så vil jeg ind og sove så jeg kan være frisk imorgen. Håber ikke EMil får noget. Frank havde det igår om natten og om dagen

Anmeld

5. februar 2010

lion

Ja håber du bliver rask og har mulighed for at se alle de andre i morgen.

Jeg sidder herhjemme og gerne ville ha været med. Men ville ikk aftale noget så tæt på termin.

p.s har lavet et indlæg i 0+3 år med nye billeder af Cassandra.

Anmeld

5. februar 2010

Vinker

Håber du har det bedre i dag - Lyder ikke rart at være så hårdt ramt. Slet ikke når det er maven-problemer det handler om

Jeg døjer selv med kæmpe mængder af snot - Det er bare så klamt og har så ondt i mine bihuler...

Anmeld

5. februar 2010

Ida.

Øv I stakler!! Hate to say it, men sådan noget roskildesyge kan smitte i op til to dage EFTER, man er blevet rask...det siger de i hvert fald i fødevarestyrelsen, som netop har lavet en undersøgelse af den madleverandør, der leverer mad på Pelles job, da halvdelen lagde sig syge på én gang...det viste sig at være en gang roskildesyge, som de kan have fået ind med alt fra posten til bakkerne, som maden leveres i...der stod i rapporten, at det smitter i op til to dage efter, man er rask...kunne altså være noget ufedt, hvis vi blev smittet imorgen

God bedring til jer!!

Anmeld

5. februar 2010

anna-jonas

idamaria83 skriver:

Øv I stakler!! Hate to say it, men sådan noget roskildesyge kan smitte i op til to dage EFTER, man er blevet rask...det siger de i hvert fald i fødevarestyrelsen, som netop har lavet en undersøgelse af den madleverandør, der leverer mad på Pelles job, da halvdelen lagde sig syge på én gang...det viste sig at være en gang roskildesyge, som de kan have fået ind med alt fra posten til bakkerne, som maden leveres i...der stod i rapporten, at det smitter i op til to dage efter, man er rask...kunne altså være noget ufedt, hvis vi blev smittet imorgen

God bedring til jer!!

Jamen, er det da sikkert at det er roskildesyge?? Hvis det bare er alm. omgangssyge, så smitter det kun, så længe det står på.

Knus mette

Anmeld

5. februar 2010

Ida.

Anna-jonas skriver:

Jamen, er det da sikkert at det er roskildesyge?? Hvis det bare er alm. omgangssyge, så smitter det kun, så længe det står på.

Knus mette

Hvordan mon man definerer det?

Anmeld

5. februar 2010

anna-jonas

Tjaaaa............det ved jeg ikke. I rest my case.

Anmeld

5. februar 2010

JustAnotherName

Hvad så Susanne - Du er forhåbentligt rask og parat til at ses med os imorgen ?!? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.