Hvor meget tog i på under graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2010

tristansmor

MorTilMaya skriver:

Hvad vejede han da han blev født?

han vejede 3850g

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg tog næsten 20 kg på i min første graviditet, men smed hver et kg da jeg startede amningen.

Jeg er nu gravid i uge 20, og har taget 7 kg på, så jeg skal nok ende på omkring de 20 igen. Men frygter det ikke, efter jeg så hvor hurtigt de røg første gang.

Anmeld

4. februar 2010

Vingummien

MorTilMaya skriver:

Hej Piger , Hvor meget tog i på under hele graviditeten? og hvor meget har i tabt efterfølgende . Jeg tog kun 4 kg på i det hele , hvilket både læger og jordmødre var med overraskede over. Man kunne så heller ikk se på mig at jeg var gravid, hvis man så mig bagfra. Nogle andre der har taget meget lidt på under en graviditet?

Puha, rigtig meget, alt for meget 

Næsten 20kg tog jeg på. Men det hele sad næsten på maven, vildt nok

Anmeld

4. februar 2010

Trille_89

inden jeg fik svangerskabsforgiftning havde jeg taget 8 kg på og det hele sad på maven..

Efter jeg fik Sv. Forgiftning tog jeg 20 kg på!!

Anmeld

4. februar 2010

Honningblomst

Jeg tog på fra 16-25 kilo på i mine tre graviditeter, to af gangene var jeg overvægtig fra starten og har tabt mig omkring 30 kg efter hver, men først da jeg ikke ammede mere begyndte jeg at tabe mig, jeg tager nemlig på af amning...

Knus..

Anmeld

4. februar 2010

LouiseNielsen

Jeg er idag 30+5 og har endnu ikke taget noget på.... Vejer 2 kg mindre end da jeg blev gravid!

Anmeld

4. februar 2010

mor-til-vanessa

MorTilMaya skriver:

Min læge sendte mig til et hav a ekstra scanninger, fordi han var bange for at min datter ikk tog nok på. Meen det gjorde hun heldigvis, og havde en fin fødselsvægt på 3 kg

arh hvor træls. men godt han havde en fin fødselsvægt. så kunne man rigtig vise dem

Anmeld

4. februar 2010

qp

Jeg tog ca 2 kg på... og han vejede 3356 og var 50 cm lang

Anmeld

4. februar 2010

Pige2009

Jeg tog 10 kg. på under min graviditet, og det hele sag på maven, og man kunne ikke se på mig bagfra, at jeg var gravid. Jeg havde tabt det hele igen 14 dage efter jeg havde født Min datter var 4200 gram og 55 cm ved fødslen.

K.h. Linda

Anmeld

5. februar 2010

kiroo

@spire skriver:

Jeg har taget 18 kilo på..!  men man kan slet ikke se det på mig overhovedet..! Alle siger det kun er maven der er blevet større og man kan heller ikke se jeg er gravid bagfra.. Og jeg har intet vand i kroppen.. Forstå ikke alle de få kilo... hmm 

@spire 36+6

jeg tog også atten kilo på ved begge. og det sad på maven, havde kun lidt tykke tær... ellers så ved jeg ikke hvor alle kilone sad henne...de er så også væk igen..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.