Hvor meget tog i på under graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.938 visninger
28 svar
1 synes godt om
4. februar 2010

MorTilMaya

Hej Piger , Hvor meget tog i på under hele graviditeten? og hvor meget har i tabt efterfølgende . Jeg tog kun 4 kg på i det hele , hvilket både læger og jordmødre var med overraskede over. Man kunne så heller ikk se på mig at jeg var gravid, hvis man så mig bagfra. Nogle andre der har taget meget lidt på under en graviditet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2010

Chalala85

Jeg tog 9 kg med Mikkel

Anmeld

4. februar 2010

mor-til-vanessa

MorTilMaya skriver:

Hej Piger , Hvor meget tog i på under hele graviditeten? og hvor meget har i tabt efterfølgende . Jeg tog kun 4 kg på i det hele , hvilket både læger og jordmødre var med overraskede over. Man kunne så heller ikk se på mig at jeg var gravid, hvis man så mig bagfra. Nogle andre der har taget meget lidt på under en graviditet?

7 kg og det var væk lige som hun og det hele var ude.... der var ikke nogen der sagde til mig det var for lidt. de sagde så længe barnet er sundt og rask og tager det på det skal så er det normalt. og fik en pige på 3606g og 51 cm

Anmeld

4. februar 2010

mor-til-vanessa

MorTilMaya skriver:

7 kg og det var væk lige som hun og det hele var ude.... der var ikke nogen der sagde til mig det var for lidt. de sagde så længe barnet er sundt og rask og tager det på det skal så er det normalt. og fik en pige på 3606g og 51 cm

Anmeld

4. februar 2010

tristansmor

jeg tog også omrking de 3 kg på.. Og det hele var også væk da Tristan var ude!

Anmeld

4. februar 2010

MorTilMaya

livpultz skriver:

Min læge sendte mig til et hav a ekstra scanninger, fordi han var bange for at min datter ikk tog nok på. Meen det gjorde hun heldigvis, og havde en fin fødselsvægt på 3 kg

Anmeld

4. februar 2010

MorTilMaya

tristansmor skriver:

jeg tog også omrking de 3 kg på.. Og det hele var også væk da Tristan var ude!

Hvad vejede han da han blev født?

Anmeld

4. februar 2010

@spire

Jeg har taget 18 kilo på..!  men man kan slet ikke se det på mig overhovedet..! Alle siger det kun er maven der er blevet større og man kan heller ikke se jeg er gravid bagfra.. Og jeg har intet vand i kroppen.. Forstå ikke alle de få kilo... hmm 

@spire 36+6

Anmeld

4. februar 2010

Gittemor09

jeg tog 5½ kg på... men man kunne bestemt se det på mig alligevel... min datter vejede 2940 g da hun kom ud....

Anmeld

4. februar 2010

MorTilMaya

@spire skriver:

Jeg har taget 18 kilo på..!  men man kan slet ikke se det på mig overhovedet..! Alle siger det kun er maven der er blevet større og man kan heller ikke se jeg er gravid bagfra.. Og jeg har intet vand i kroppen.. Forstå ikke alle de få kilo... hmm 

@spire 36+6

Man kunne heller ikk se på mig bagfra at jeg var gravid , og jeg havde heller ikk vand i kroppen , men underligt du har taget 18 kg på så ,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.