Sove??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2010

Rasmine

Tigerspring?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2010

hc=k

Ess skriver:

Lige nu der tror jeg han tester dig.

Emil har også perioder hvor han bare SKRIGER i et væk, og der kan jeg gøre det (putte ham) i timer, men du bliver nød til at stå fast og vise ham at det er DIG der bestemmer og det er DIG der skal have din vilje.

Hver gang du tager ham op, har han jo "vundet kampen", hvis man kan sige det sådan.
Nu er jeg ikke alt på hellig på det område, for jeg har dælme også bare taget Emil op et par gange, og tænkt "Så F**K det!"
Men det bedste ville klart være bare at klø på

JAmen ja jeg ved det godt, men så igen jeg bliver nødt til at lade ham "vinde" lige for tiden for ellers er der ingen der får sovet. Jeg forsøgte mig med at være rigtig hård og lade ham ligge igår, men ja der resulterede i at han kom endnu senere i seng end han plejer... Åh det er dogt at de bliver større hehe

Anmeld

5. februar 2010

hc=k

Mebach skriver:

Tigerspring?

Ja tænker jeg også rigtig tit og trøster mig med at det går over igen og så vil jeg jo være rigtig stolt af mig selv igen jo

Anmeld

5. februar 2010

Sees

hc=k skriver:

JAmen ja jeg ved det godt, men så igen jeg bliver nødt til at lade ham "vinde" lige for tiden for ellers er der ingen der får sovet. Jeg forsøgte mig med at være rigtig hård og lade ham ligge igår, men ja der resulterede i at han kom endnu senere i seng end han plejer... Åh det er dogt at de bliver større hehe

Ja, det kan jeg godt se. Hvor er det altså træls.
Jeg lader nu også Emil "vinde" en gang imellem, når jeg kan mærke at min lunte bare er ved at være kort.

Håber snart der kommer ro på, igen. Så alle kan få deres søvn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.