Min skat...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2010

tristansmor

ja, jeg vil også tænde et lys i vinduet klokken ni i aften!! Hvor må det være forfærdenligt!

Himlen er blevet en stjerne rigere, en stjerne der vil lyse og skinne mere end de andre i natten!

Hvil i fred lille engel!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2010

JustAnotherName

TbCp skriver:

Tråden hedder "Mistet min skat".... hvis det var det link du snakkede om

https://www.baby.dk/debat/38706pi12/mistet-et-barn/mistet-min-skat-.aspx

Tak 

Anmeld

4. februar 2010

ChatH

Jeg tænder også gerne et lys!!!

Anmeld

4. februar 2010

Diana...

Her vil der helt sikkert os bliver tændt et lyst i hvert vindue. 

R.I.P 

Anmeld

4. februar 2010

Maria.

Vi tænder også et lys for den lille prinsesse!

Anmeld

4. februar 2010

frk Jensen

Syns det er fedt at der er en kæmpe opbakning herinde...

vores dybeste medfølelse går til linea´s mor og far..

Anmeld

4. februar 2010

Mimic

her bliver der også tændt et lys for lille Linea...

hvil i fred lille engel...

og alle mulige varme tanker til familien i denne svære tid...

Anmeld

4. februar 2010

JustAnotherName

Herhjemme tænder vi helt sikkert også et lys for Linea i aften.
Jeg er helt slået ud ved tanken om, at miste sit barn.

Eén ting er (og jeg vil ikke minimerere eller sammenligne sorgerne - for alle er lige berettigede til at sørge, uanset hvad!) at miste et barn, som man har båret og ventet og mærket inde i sin mave, men endnu ikke mødt.
En anden ting er at have båret og holdt sit barn i sine arme, nået at lære det at kende, og elsket det ubetinget ....velvidende når man siger godnat, at så ses man igen næste morgen (eller i løbet af natten endda, når de endnu ikke sover igennem)
Og så pludselig få revet tæppet væk under sig, og opleve, at det som man (helt selvfølgeligt) tager for givet (dermed ikke sagt at man ikke værdsætter eller elsker, men man REGNER SELVFØLGELIG med, at de er kommet for at blive), og så erfare, at sådan blev det ikke .....så er der sgu da lige pludseligt ingenting der er sikkert her i livet mere!!

Jeg ved godt at intet er sikkert her i livet. Men vi er nødt til at leve som om at det var, nogle gange, for ellers bliver det jo helt ubærligt!
Jeg kan jo ikke stå og vove over min lille datter hele natten igennem, for at sikre mig, at hun trækker vejret.... Men jeg ved at jeg ikke ville kunne holde op med at tænke "hvis BARE jeg havde....", hvis hun en dag ikke var her.
Og det hjælper jo ingenting!! Et lille barns død, er bare så meningsløst!

Undskyld jeg skriver så langt og så meget. Måske kommer det bare ud som en gang ævl. Men jeg kan bare ikke lade være med at tænke over det....

Det er jo enhver mors værste marridt at miste sit barn!

Anmeld

4. februar 2010

FrkC

Jeg vil oss tænde et lys for Linnea i aften !!

Hvil i Fred lille engel

Mange 1000 kram og tanker til familien

Anmeld

4. februar 2010

Sulajma

MetteLetten skriver:

Det vil jeg gerne støtte op om, og jeg tænder også lys i aften, for lille Linea.
Jeg har med vilje, ikke svaret på tråden, da jeg simpelthen er tom for ord. Jeg vil gerne vise min medfølelse, men jeg ved ikke hvordan jeg skal formulere mig selv.

Knus Mette - Som lod Emil sove i mors arme i nat.

Ej .. den var sgu lidt led , lige at gnide salt i såret på hende som ikke kan sove med sin datter i armene længere Øv!

Jeg tænder lys her i vindueskarmen, for den lille engel, Linnea.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.