Min skat...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.211 visninger
48 svar
0 synes godt om
4. februar 2010

frk Jensen

Jeg sidder her midt i min psykologi time og tænker mere og mere på den lille pige..

Jeg ved ikke med jer, men jeg har lyst til at sætte en "tænd et lys" tråd i gang...

I aften kl ni tænder jeg et lys i hvert vindue...
Hun fortjener det
Det er en sværd tid for mor og far lige nu, og har bare en lyst til at hjælpe selvom det er svært tid.

Kære Ano, du får alt det støtte du har brug for herinde, siden her er fantastisk!

Knus og mange tanker Betina, der gav sin søn et ekstra kys og kram her til morgen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2010

Sees

BetinaMørk skriver:

Jeg sidder her midt i min psykologi time og tænker mere og mere på den lille pige..

Jeg ved ikke med jer, men jeg har lyst til at sætte en "tænd et lys" tråd i gang...

I aften kl ni tænder jeg et lys i hvert vindue...
Hun fortjener det
Det er en sværd tid for mor og far lige nu, og har bare en lyst til at hjælpe selvom det er svært tid.

Kære Ano, du får alt det støtte du har brug for herinde, siden her er fantastisk!

Knus og mange tanker Betina, der gav sin søn et ekstra kys og kram her til morgen.

Det vil jeg gerne støtte op om, og jeg tænder også lys i aften, for lille Linea.
Jeg har med vilje, ikke svaret på tråden, da jeg simpelthen er tom for ord. Jeg vil gerne vise min medfølelse, men jeg ved ikke hvordan jeg skal formulere mig selv.

Knus Mette - Som lod Emil sove i mors arme i nat.

Anmeld

4. februar 2010

Becks

Jeg er ikke hjemme kl 21, men er hos min veninde på dette tidspunkt.. Jeg vil ihvertfald gerne være med til og tænde et lys, så det gør jeg hjemme hos min veninde

R.I.P lille Linea

Anmeld

4. februar 2010

frk Jensen

Hvor er det godt.. Jeg er også tom for ord, jeg aner ikke hvad jeg skal skrive, men fik da formuleret det lidt.

Knus Betina

Anmeld

4. februar 2010

Barbamama

Ja jeg læste det også... Er så trist og kan slet ikke beskrive hvor ked af det det gør mig at vide at der er en kvinde der har mistet sit lille barn. Har selv en datter på 7mdr og kunne slet ikke forestille mig at leve uden hende... Tænder et lys for den lille nye engel som levede alt for kort tid....

Anmeld

4. februar 2010

Hellemor

Det er en god ide.. Så i aften tænder jeg også lys for lille Linea og hendes forældre. Det er bare så uretfærdigt at de har mistet deres elskede lille pige.. Vil tænke på dem i aften..

Anmeld

4. februar 2010

Bubbi

Jeg vil også tænde et lys kl 21 i aften og have den lille pige og hendes familie i mine tanker..

Anmeld

4. februar 2010

kiroo

jeg ville også tænde et lys i aften...
har også tændt et på mindet.dk

Anmeld

4. februar 2010

MorTilMaya

Det vil jeg også gøre, det må være så forfærdeligt. Jeres lille engel vil kigge ned på jer iaften.

Anmeld

4. februar 2010

MarleneH

Jeg vil helt klart også tænde et.. Er så sørgeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.