Av for helved min .....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2010

LRJ

Ansemusen skriver:

Jeg ville også ringe til fødegangen og høre ad! Hellere en gang for meget, som vi jo ofte siger herinde

Det lyder ganske forfærdeligt, håber smerterne snart aftager, for det lyder meget værre end det jeg oplevede sidste uge, og DET gjorde sgu ondt nok!!

De Sys ikk rigtigt der var grund til jeg kom i nat, Men SKULLE ringe igen hvis det blev slemt igen i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2010

MorTilSnartFire <3

Jeg tror enten hun har sat sig ordentligt fast eller drejede hovedet Min gør det tit og det gør hamrende ondt!!! Men det er ikke noget slemt, det er noget der sker og det kan gøre så ondt at der kan komme plukveer af det... Så tror bare du skal slappe af og tage det roligt - men du kan evt. ringe til FG hvis det stadig gør ondt i dag og du er i tvivl

Anmeld

4. februar 2010

LRJ

Sabrina17 skriver:

Jeg tror enten hun har sat sig ordentligt fast eller drejede hovedet Min gør det tit og det gør hamrende ondt!!! Men det er ikke noget slemt, det er noget der sker og det kan gøre så ondt at der kan komme plukveer af det... Så tror bare du skal slappe af og tage det roligt - men du kan evt. ringe til FG hvis det stadig gør ondt i dag og du er i tvivl

Det gør kun lidt ondt li nu, Har kun plukveer nu her, men ringer os hvis det bliver slemt igen

Anmeld

4. februar 2010

Dictes mor

Malene84 skriver:

OOOOHHHH SHIIIIIT.... følger lige med her... av for helved... nu har du skræmt livet af mig... 

Og så mig... Shit...

Anmeld

4. februar 2010

MorTilSnartFire <3

Lone H. skriver:

Det gør kun lidt ondt li nu, Har kun plukveer nu her, men ringer os hvis det bliver slemt igen

Bare bliv liggende i sengen/sofaen og slap af, det skal nok gå i sig selv igen  

Anmeld

4. februar 2010

LRJ

Sabrina17 skriver:

Bare bliv liggende i sengen/sofaen og slap af, det skal nok gå i sig selv igen  

Gør jeg os, har heldigvis bo hjemme hele dagen, Så Han kan Hente ALT jeg skal bruge

Anmeld

4. februar 2010

MorTilSnartFire <3

Lone H. skriver:

Gør jeg os, har heldigvis bo hjemme hele dagen, Så Han kan Hente ALT jeg skal bruge

Haha Dejligt!! Jah, jeg er alene hjemme, Christian er jo i skole Og keeeeder mig såååå meget!!!!! Men går snart igang med at gøre sent og sådan Selvom det ikke rigtigt er nødvendigt Men keder mig sgu.. hehe

Anmeld

4. februar 2010

LRJ

Sabrina17 skriver:

Haha Dejligt!! Jah, jeg er alene hjemme, Christian er jo i skole Og keeeeder mig såååå meget!!!!! Men går snart igang med at gøre sent og sådan Selvom det ikke rigtigt er nødvendigt Men keder mig sgu.. hehe

Hehe det rigtigt træls når de ikk er hjemme Satte os bo igang med at rydde op igår

Anmeld

4. februar 2010

MorTilSnartFire <3

Lone H. skriver:

Hehe det rigtigt træls når de ikk er hjemme Satte os bo igang med at rydde op igår

Nå!!! Heeh, det var da godt han kunne gøre det så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.