Av for helved min .....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

844 visninger
18 svar
0 synes godt om
3. februar 2010

LRJ

Lå og så tv med kæresten og pludselig fik jeg Kraftige plukveer (ikk så unormalt for mig mere) efter noget tid hvor de kom og gik, føltes det lige pludselig som Om jeg Bogstavligt Flækkede Down there :s - Hva er det ?? For det gør stadig ondt, Og var jo med det samme ude og se om jeg nu var flækkede dernede, Men der var intet og bløder ikk.

Nogen der har prøvet det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

Malene84

Lone H. skriver:

Lå og så tv med kæresten og pludselig fik jeg Kraftige plukveer (ikk så unormalt for mig mere) efter noget tid hvor de kom og gik, føltes det lige pludselig som Om jeg Bogstavligt Flækkede Down there :s - Hva er det ?? For det gør stadig ondt, Og var jo med det samme ude og se om jeg nu var flækkede dernede, Men der var intet og bløder ikk.

Nogen der har prøvet det ?

OOOOHHHH SHIIIIIT.... følger lige med her... av for helved... nu har du skræmt livet af mig... 

Anmeld

3. februar 2010

LRJ

Malene84 skriver:

OOOOHHHH SHIIIIIT.... følger lige med her... av for helved... nu har du skræmt livet af mig... 

Undskyld MEN puha det gjorde ondt (gør det nu stadig), Og bo Sidder her helt rundt på gulvet og bliver ved med at spørger om jeg er ved at føde 

Anmeld

3. februar 2010

Maise

Lone H. skriver:

Undskyld MEN puha det gjorde ondt (gør det nu stadig), Og bo Sidder her helt rundt på gulvet og bliver ved med at spørger om jeg er ved at føde 

det kan være hovedet der drejer i bækkenet og trykker på nerver. det gør sindsygt ondt. min gjorde det tit om aftenen. jeg skreg når hun gjorde det.

Anmeld

3. februar 2010

LRJ

Maise skriver:

det kan være hovedet der drejer i bækkenet og trykker på nerver. det gør sindsygt ondt. min gjorde det tit om aftenen. jeg skreg når hun gjorde det.

gjorde jeg os næsten :s og det gør bare så ondt

Anmeld

3. februar 2010

Maise

Lone H. skriver:

gjorde jeg os næsten :s og det gør bare så ondt

ja det er skrækkeligt. det hjalp mig når jeg rejste mig og gik lidt rundt.

Anmeld

3. februar 2010

LRJ

Maise skriver:

ja det er skrækkeligt. det hjalp mig når jeg rejste mig og gik lidt rundt.

Det hjalp meget lidt her, nu ligger jeg ned igen, og det er stadig smertefuldt :s

men kan li prøve at gå lidt rundt igen og se om det hjælper nu

Anmeld

3. februar 2010

Maise

Det hjalp meget lidt her, nu ligger jeg ned igen, og det er stadig smertefuldt :s

men kan li prøve at gå lidt rundt igen og se om det hjælper nu

ellers burde du kontakte fødegangen, der er jo længe til din termin.

Anmeld

3. februar 2010

LRJ

Maise skriver:

ellers burde du kontakte fødegangen, der er jo længe til din termin.

Ja men ville li hører om der var nogle der vidste hva det kunne være først, hvis det nu ikk var "slemt"

Anmeld

3. februar 2010

Ansemusen

Jeg ville også ringe til fødegangen og høre ad! Hellere en gang for meget, som vi jo ofte siger herinde

Det lyder ganske forfærdeligt, håber smerterne snart aftager, for det lyder meget værre end det jeg oplevede sidste uge, og DET gjorde sgu ondt nok!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.