Jeg har en datter der ikke kan tåle meget uro omkring sig...
det jeg mener er at hvis vi er til fødselsdage og lignende græder hun hele tiden og er ikke til at trøste... Har vænnet mig lidt til ikke at gå i panik, men det er altså svært når hun bare græder og græder og græder..!!
så sent som til hendes barnedåb hvor vi "kun" var 21 mennesker græd hun hele dagen... synes det var rigtig hårdt.. for det var lige som om at det tog lidt af glæden ved dagen... der var dog intet i kirken, men lige så snart vi kom hjem startede hun..
Vi er ikke meget ude, og melder tit fra til fødselsdage... men nu er der en konfirmation på vej hos hendes fætter, og det synes jeg ikke vi vil gå glip af...
synes bare det er rigtig hårdt at skal nogle steder eller have gæster når hun er sådan... men synes også det er rigtig øv altid at skal sidde hjemme, og ikke komme ud, medmindre det er uden hende.. og det synes mit moderhjerte ikke er sagen 
er der andre der har stået i nogenlunde samme situation??
og måske har lyst til at komme med et godt råd, udover at blive hjemme...
Håber så inderligt nogle kan forstå mig, og vil give mig et godt råd..!!
Knuzz fra en lidt ødelagt mor, der bliver hurtigt sur for tiden af at sidde og kukkelure hjemme, uden at kunne besøge venner og familie...
Anmeld