DianaMoar skriver:
Hej Piger
Min lille Lucas bliver snart 1 år og vi snakker meget om hvornår vi skal droppe natflasken (altså den han får inden han skal i seng) Det er den eneste flaske han får.
Jeg ved bare ikke om jeg selv føler jeg klar jeg elsker jo at side og hygge med ham med den flaske men måske er det bare fordi jeg synes han er blevet så hurtig stor han er jo slet ikke min lille baby og det er det eneste der forbinder ham med min baby. Men det er vel ved at være på tide at vi stopper med den.
Hvornår stoppet i med flasken? og hvordan gjorde i? 
Hmm kan faktisk ikke huske helt præcis men mener det var ved de 10mdr.
Vi stoppede faktisk fra den ene dag til den anden. Den første dag lavede vi en meget lille portion og da han havde drukket det lagde vi ham og han brokkede sig slet ikke, så blev vi enige om at tage en kold tyrker med mælken og dagen efter tilbød vi ham vand i sutteflasken og han tog lidt og så i seng og han sov. Efter et par dag reagerede han slet ikke på vandet mere og drejede bare hovedet.
Tror ikk eman skal tænke så meget over det, man skal bare gøre det. Og ja det er bare så hyggeligt og man savner det altså vildt lige i starten 
Anmeld