Søskende kærlighed! En fotoserie af Bianca og Celina + video

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2010

Vinker

TbCp skriver:

Hun ville ihvertfald kunne lære nogle unoder fra sig vi overvejer meget for og imod et barn mere herhjemme

Liva er også ved at være en stor pige ......

Men ja det er mange fordele og ulemper..... Jeg har også tit tænkt på at "nøjes" med et barn, men stopper alligevel mine tanker hver gang for synes det er egoistisk.... kan ikke altid forstå hvordan jeg/vi skal kunne finde tid og overskud til et barn mere..... Men det er jo forskelligt hvordan man tænker om det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

Bondepigen

Hvor er de dog bare fantastisk dejlige. Er da helt vild med krammebilledet. Hold da op, hvor er det sødt. Det lader til at de har rigtig meget glæde af hinanden!!

Anmeld

4. februar 2010

Vinker

JustAnotherName skriver:

Man fortryder ihvertfald ikke et barn....for nummer to er ligeså fantastisk som den første. Hvilket kan være svært at forestille sig, mens der kun er een, som man jo elsker SÅ højt!

Jeg stemmer for at Liva skal have en lillesøster eller bror. Det ville jeg selv ønske, at jeg havde haft. Og hvorfor stoppe ved en, når nu hun er SÅ fantastisk  ....hæhæ, jeg lokker alt hvad jeg kan 

Anmeld

4. februar 2010

TbCp

SÅSÅSÅ!!!!

Der skal vist lidt mere end lokkeri til

F.eks. en datter der gider sove om natten

Anmeld

4. februar 2010

anna-jonas

Anna og Ida skal nok få det hylt med dine to "prinsesser".................for de er da bare så skønne.

Ja, den gensidige glæde de har af hinanden, er bare slet ikke til at stå for. Stemmer også for en snarlig familieforøgelse i det fynske.

Anmeld

4. februar 2010

Jules

Dejlige pigebørn Hvor de dog ligner hinanden.... :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.