Søskende kærlighed! En fotoserie af Bianca og Celina + video

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

637 visninger
15 svar
0 synes godt om
3. februar 2010

JustAnotherName

Her til aften har Binaca og Celina hoppet i sofaen sammen.
Der kommer et videoklip på lige straks ....og det skal da lige tilføjes, at jeg altså NÅEDE at gribe Celina inden hun faldt ned 

Der blev krammet med hinanden, og Bianca gav Celina lidt banan.
Og så hyggede de sig på henholdsvis gyngehest og gynge-bjørn.

Til slut (det er der dog hverken billeder eller videoklip af) legede de sammen i en time oppe på Bianca's værelse.

To lige store stykker af mit hjerte - De gør mig fuldendt!

Det er simpelthen så fantastisk at opleve dem sammen.
Jeg ELSKER at se dem og mærke deres glæde ved hinanden, at de har hinanden, og videnen om al den glæde de helt sikkert kommer til at få med tiden, og ALLEREDE HAR NU ved at have hinanden.

Jeg vil lige dele mine to guldklumper med Jer   

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

Vingummien

Åhh de er bare så dejlige, glæder mig rigtig meget til at se dem igen på lørdag. Er jo sket en del siden sidst

Anmeld

3. februar 2010

Vinker

For hulen Katrine, de tøser slår mig helt omkuld. De er bare for dejlige

Anmeld

3. februar 2010

TbCp

Årh altså de dejlige tøser. Det er sådan nogle billeder dér får mig til at overveje om Liva nu skal være enebarn.

Anmeld

3. februar 2010

Vinker

TbCp skriver:

Årh altså de dejlige tøser. Det er sådan nogle billeder dér får mig til at overveje om Liva nu skal være enebarn.

Er sikker på at Liva vil være en lige så god storesøster                                

Anmeld

3. februar 2010

JustAnotherName

3. februar 2010

TbCp

Vinker skriver:

Er sikker på at Liva vil være en lige så god storesøster                                

Hun ville ihvertfald kunne lære nogle unoder fra sig vi overvejer meget for og imod et barn mere herhjemme

Anmeld

3. februar 2010

JustAnotherName

TbCp skriver:

Hun ville ihvertfald kunne lære nogle unoder fra sig vi overvejer meget for og imod et barn mere herhjemme

Man fortryder ihvertfald ikke et barn....for nummer to er ligeså fantastisk som den første. Hvilket kan være svært at forestille sig, mens der kun er een, som man jo elsker SÅ højt!

Jeg stemmer for at Liva skal have en lillesøster eller bror. Det ville jeg selv ønske, at jeg havde haft. Og hvorfor stoppe ved en, når nu hun er SÅ fantastisk  ....hæhæ, jeg lokker alt hvad jeg kan 

Anmeld

3. februar 2010

JustAnotherName

VIDEOKLIP HVOR DE GYNGER PÅ HVER DERES GYNGEHEST.
BIANCA HVINER HØJT (hvilket forskrækker Celina lidt) OG CELINA BESVARER HENDES HVIN......TOTAL TØSE-HYGGE   

http://static.photobucket.com/player.swf?file=http://vid538.photobucket.com/albums/ff345/JustAnotherName_album/CIMG4718.flv

Anmeld

3. februar 2010

ChatH

Nej hvor er de bare fantastiske.. ville så gerne møde dem snart

og forresten så stemmer jeg altså også for at liva får en bror eller søster!!! Det er bare guld værd!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.