hvis du/i har bilforsikring igennem ALKA vil jeg meget gerne høre fra jer...
for vi har nemlig for kort tid siden fået et brev fra ALKA om at citat: vore skadesudgifter på bilforsikringer er steget de seneste 2 år. det betyder , at vi desværre er nød til at regulere vore priser. citat slut.
Dvs. vores forsikring stiger med 1800 kr årligt.. hvilket vi absolut ikke er tilfredse med da vi har kørt skadesfri i de 3 år vi har haft bil. og har os altid ment at det jo var dem der lavede skade, at deres forsikring så ville stige... Men men men.. sådan gør man åbenbart ikke hos ALKA.. det var i hvert fald ikke den forklaring vi fik da vi ringede og sagde at det ikke kunne være rigtigt.. mnej det er ALLE deres kunder der kommer til at bøde.. dvs. dem der kører skadesfrit kommer til at betale for dem der så laver skader
og det er der jeg bliver rasende.. for så kan det jo ikke i praksis betale sig og ikke lave skader...
Det jeg så meget gerne vil høre fra jer er om i osse har fået stigning (specielt hvis i er skadesfri), for min mor har os forsikring hos ALKA og deres er IKKE steget.. og derfor vil vi gerne vide om der er flere der ikke er steget.. for så går vi videre med det.. så mange gange tak hvis i lige gider skrive...
og gerne hvor meget så vi kan samligne, da det burde være det samme beløb for alle..
knus en meget frustreret siw
Anmeld