Emma går...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2010

TbCp

bondepigen skriver:

.... altså uden at holde ved noget.!!! Hun tog lige et enkelt skridt i går, hen til sin far. Og i dag var vi ovre hos mine forældre, og der tog hun først 3 skridt og senere 4...og så blev hun jo helt tændt på det, fordi min mor, far og jeg klappede af hende, så hun strålede jo som en lille sol!!!

Iiiiih er mega stolt. Det er så stort!!!

Aaajj hvor er det bare godt!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

oo

stoooooooort!! især efter alt hvad hun har været igennem, så at det sker sådan helt "efter bogen", det er jo vildt dejligt. tillykke

Anmeld

3. februar 2010

Bondepigen

TbCp skriver:

Aaajj hvor er det bare godt!!!

Ja det er fedt!!

Anmeld

3. februar 2010

Bondepigen

Tjuhl skriver:

stoooooooort!! især efter alt hvad hun har været igennem, så at det sker sådan helt "efter bogen", det er jo vildt dejligt. tillykke

Tak.  

Ja, er osse helt vildt glad, for meget bagefter er hun trods alt ikke... Så det lader til at det går ok med hoften.

Anmeld

4. februar 2010

lion

Hvor er det dejligt at hun ikk er så "meget" bagud som du skriver.

Stort tillykke med de første skridt, der er bare så stort og dejligt at se dem tage de første skridt. DE er så stolte.

Anmeld

4. februar 2010

JustAnotherName

bondepigen skriver:

.... altså uden at holde ved noget.!!! Hun tog lige et enkelt skridt i går, hen til sin far. Og i dag var vi ovre hos mine forældre, og der tog hun først 3 skridt og senere 4...og så blev hun jo helt tændt på det, fordi min mor, far og jeg klappede af hende, så hun strålede jo som en lille sol!!!

Iiiiih er mega stolt. Det er så stort!!!

Tillykke, det er simpelthen så stort et øjeblik - både som stolt forældre, men forestil dig lige som barn, hvordan verden åbner sig på ny, når man pludselig SELV KAN GÅ rundt og undersøge den.

Endnu en kæmpe milepæl    Stort tillykke med din lille dygtige ganger.

Anmeld

4. februar 2010

Bondepigen

lion skriver:

Hvor er det dejligt at hun ikk er så "meget" bagud som du skriver.

Stort tillykke med de første skridt, der er bare så stort og dejligt at se dem tage de første skridt. DE er så stolte.

Ja det er dejligt. Tak.

Anmeld

4. februar 2010

Bondepigen

JustAnotherName skriver:

Tillykke, det er simpelthen så stort et øjeblik - både som stolt forældre, men forestil dig lige som barn, hvordan verden åbner sig på ny, når man pludselig SELV KAN GÅ rundt og undersøge den.

Endnu en kæmpe milepæl    Stort tillykke med din lille dygtige ganger.

Tak. Ja nu bliver hun nok ikke til at styre...

Anmeld

4. februar 2010

anna-jonas

Tillykke med Emma-musens triumf. Nu er det med at få alt op på hylderne.....................for hun kan jo nå ret langt nu.

Anmeld

5. februar 2010

Bondepigen

Anna-jonas skriver:

Tillykke med Emma-musens triumf. Nu er det med at få alt op på hylderne.....................for hun kan jo nå ret langt nu.

Tak... Ja, men alt er nu væk i forvejen, for hun har længe kunnet gå ved møblerne...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.