Emma går...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

615 visninger
19 svar
0 synes godt om
3. februar 2010

Bondepigen

.... altså uden at holde ved noget.!!! Hun tog lige et enkelt skridt i går, hen til sin far. Og i dag var vi ovre hos mine forældre, og der tog hun først 3 skridt og senere 4...og så blev hun jo helt tændt på det, fordi min mor, far og jeg klappede af hende, så hun strålede jo som en lille sol!!!

Iiiiih er mega stolt. Det er så stort!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

Vingummien

bondepigen skriver:

.... altså uden at holde ved noget.!!! Hun tog lige et enkelt skridt i går, hen til sin far. Og i dag var vi ovre hos mine forældre, og der tog hun først 3 skridt og senere 4...og så blev hun jo helt tændt på det, fordi min mor, far og jeg klappede af hende, så hun strålede jo som en lille sol!!!

Ihhh tillykke med de første skridt, er bare så stort

Kan godt forstå i er helt oppe at køre, og de små de bliver jo helt vilde og så stolte

Anmeld

3. februar 2010

Bondepigen

Ihhh tillykke med de første skridt, er bare så stort

Kan godt forstå i er helt oppe at køre, og de små de bliver jo helt vilde og så stolte

Tak. Ja, hun skulle lige vise sig hele dagen hos mine forældre. Desværre er farmand selvfølgelig ikke hjemme, når der sker noget vildt...meeen han fik jo da trods alt det første lillebitte skridt i går...

Anmeld

3. februar 2010

Vingummien

bondepigen skriver:

Tak. Ja, hun skulle lige vise sig hele dagen hos mine forældre. Desværre er farmand selvfølgelig ikke hjemme, når der sker noget vildt...meeen han fik jo da trods alt det første lillebitte skridt i går...

Her var Frank heller ikkke hjemme de første par gange EMil gik og tænkte at det ender da med at han ikke tror på mig

Glæder mig til at se et billed hvor hun går, de får bare en hel anden udstråling syntes jeg

Anmeld

3. februar 2010

Vinker

Iiiih hvor fantastisk - TILLYKKE vil jeg gerne ha lov at sige for det ER stort når de begynder at gå.

Niklas Emil tog sine første skridt for 2 uger siden og der går virkelig fremad.

Det er så sjovt at se så stolte de blir fordi de godt kan fornemme at det er noget nyt og stort det de nu kan

Anmeld

3. februar 2010

Bondepigen

suanne85 skriver:

Her var Frank heller ikkke hjemme de første par gange EMil gik og tænkte at det ender da med at han ikke tror på mig

Glæder mig til at se et billed hvor hun går, de får bare en hel anden udstråling syntes jeg

Haha, ja jeg har heldigvis vidner...

Har osse tænkt på at jeg skal have sat et par nye billeder på snart...

Anmeld

3. februar 2010

Bondepigen

Vinker skriver:

Iiiih hvor fantastisk - TILLYKKE vil jeg gerne ha lov at sige for det ER stort når de begynder at gå.

Niklas Emil tog sine første skridt for 2 uger siden og der går virkelig fremad.

Det er så sjovt at se så stolte de blir fordi de godt kan fornemme at det er noget nyt og stort det de nu kan

Tak. Ja det er rigtig skægt at se den stolthed de udstråler. Nu er jeg helt glad for at jeg lod Emma have en fridag fra DP i dag...ellers var det måske ikke mig der så hendes allerførste spæde skridt...

Anmeld

3. februar 2010

Vingummien

bondepigen skriver:

Haha, ja jeg har heldigvis vidner...

Har osse tænkt på at jeg skal have sat et par nye billeder på snart...

Ja tror jeg vi er mange der vil blive glade for

Anmeld

3. februar 2010

Vinker

bondepigen skriver:

Tak. Ja det er rigtig skægt at se den stolthed de udstråler. Nu er jeg helt glad for at jeg lod Emma have en fridag fra DP i dag...ellers var det måske ikke mig der så hendes allerførste spæde skridt...

Orv ja det var da en vigtig dag hun var hjemme på

Anmeld

3. februar 2010

Bondepigen

Vinker skriver:

Orv ja det var da en vigtig dag hun var hjemme på

Jeps.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.