Jeg er træt af

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.444 visninger
16 svar
0 synes godt om
3. februar 2010

Anonym trådstarter

Jeg er træt af mund hakkeri hver dag, jeg er træt af at det er mig der skal stå for det hele, jeg er træt af at jeg aldrig lige får 5 min for mig selv, jeg er træt af at være stresset og rundt på gulvet og jeg er træt af at føle sådan her da jeg er en god mor og skal ikke lyde som om jeg ikke gider mit barn.
Jeg er træt af at faren ikke tager over noget mere, jeg er træt af at hver gang at faren har bare den mindste tid så er det ikke den tid han bruger på at hjælpe til selvom det lige er et ble skift. Jeg er træt af at noget så simpelt som et ble skift skal ende i et skænderi.
Allermest er jeg træt af at jeg ikke føler jeg kan mere og blive ved med at kæmpe, er også en grænse for hvor meget man skal kæmpe. Og lige så mange samtaler vi har om at det skal blive bedre lige så mange skænderier er der og det bliver bare ikke bedre.

Føler mig som alene mor selvom jeg bor med faren.

Ved ikke helt hvor jeg vil hen ud over at kome ud med lidt af det der ligger og nager.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

oo

du får i hvert fald lige et kæmpe !

Anmeld

3. februar 2010

jillkolsbjerg

Anonym skriver:

Jeg er træt af mund hakkeri hver dag, jeg er træt af at det er mig der skal stå for det hele, jeg er træt af at jeg aldrig lige får 5 min for mig selv, jeg er træt af at være stresset og rundt på gulvet og jeg er træt af at føle sådan her da jeg er en god mor og skal ikke lyde som om jeg ikke gider mit barn.
Jeg er træt af at faren ikke tager over noget mere, jeg er træt af at hver gang at faren har bare den mindste tid så er det ikke den tid han bruger på at hjælpe til selvom det lige er et ble skift. Jeg er træt af at noget så simpelt som et ble skift skal ende i et skænderi.
Allermest er jeg træt af at jeg ikke føler jeg kan mere og blive ved med at kæmpe, er også en grænse for hvor meget man skal kæmpe. Og lige så mange samtaler vi har om at det skal blive bedre lige så mange skænderier er der og det bliver bare ikke bedre.

Føler mig som alene mor selvom jeg bor med faren.

Ved ikke helt hvor jeg vil hen ud over at kome ud med lidt af det der ligger og nager.

Du får i hvert fald også en kram fra mig...tror jeg ved hvordan du har det....og vi venter vores den første......

knus jill 30+1

Anmeld

3. februar 2010

Honningblomst

Øv, stakkels dig...kan I ikke sætte jer ned og uddelegere alle opgaver og så skal du samtidig få noget alene tid kørt ind...om det så er at løbe dagligt(det giver så god energi synes jeg og jeg er så øv over jeg ikke kan det nu) eller træne, svømme, tage sol, gå en tur....bare noget så du får en times tid dagligt uden mand, børn og praktiske opgaver....

Håber I finder ud af det..

Knus..

Anmeld

3. februar 2010

Anonym trådstarter

jillkolsbjerg skriver:

Du får i hvert fald også en kram fra mig...tror jeg ved hvordan du har det....og vi venter vores den første......

knus jill 30+1

Håber det ender bedre for jer.

Sådan her har det været næsten siden at vi fik vores barn og det er nu over 1 år og det tager mange kræfter, er længe siden jeg har haft en dag hvor jeg bare har været glad uden der har været noget som helst.

Anmeld

3. februar 2010

Chalala85

Kæmpe krammer får du herfra

Har været der.. en lidt anderledes situation men det du beskriver var en stor del af det..

Håber i kan få det til at fungere alligevel og være lykkelige

Anmeld

3. februar 2010

Anonym trådstarter

Eva skriver:

Øv, stakkels dig...kan I ikke sætte jer ned og uddelegere alle opgaver og så skal du samtidig få noget alene tid kørt ind...om det så er at løbe dagligt(det giver så god energi synes jeg og jeg er så øv over jeg ikke kan det nu) eller træne, svømme, tage sol, gå en tur....bare noget så du får en times tid dagligt uden mand, børn og praktiske opgaver....

Håber I finder ud af det..

Knus..

Er der lavet, men det bliver ikke overholdt. Og jeg kan ikke bare se at alt flyder så ender med jeg simpelhen gør det i sidste ende.

Anmeld

3. februar 2010

Honningblomst

Anonym skriver:

Er der lavet, men det bliver ikke overholdt. Og jeg kan ikke bare se at alt flyder så ender med jeg simpelhen gør det i sidste ende.

Så må I da prøve at tage en samtale om hvor den går gal og hvorfor....og ellers så lad være med at gøre det, tag en periode hvor du heller intet gør...det er træls, men hvis det er det der skal til, så må du holde ud...han gør i hvert fald nok ikke noget hvis han er doven og ser du bare er mor der gør det til sidst...

Knus Eva..

Anmeld

3. februar 2010

jillkolsbjerg

Anonym skriver:

Håber det ender bedre for jer.

Sådan her har det været næsten siden at vi fik vores barn og det er nu over 1 år og det tager mange kræfter, er længe siden jeg har haft en dag hvor jeg bare har været glad uden der har været noget som helst.

ja der er grænser for hvor meget man kan rumme......her kan tingene jo kun blive bedre ikke værre.....smiler...så det satser vi på....

knus jill......som kender alt til der der...."snakke sammen- der ender i skænderi - for enighed kan vi hvert fald ikke opnå"

Anmeld

3. februar 2010

Anonym trådstarter

Eva skriver:

Så må I da prøve at tage en samtale om hvor den går gal og hvorfor....og ellers så lad være med at gøre det, tag en periode hvor du heller intet gør...det er træls, men hvis det er det der skal til, så må du holde ud...han gør i hvert fald nok ikke noget hvis han er doven og ser du bare er mor der gør det til sidst...

Knus Eva..

Er bare nogle af tingene man ikke kan lade være. F.eks en ulækker ble der skal skiftes, legetøj der skal ryddes op for at ungen kan overskue at lege og mad der skal laves til ungen osv osv.

Er et godt råd at snakke om det, men har bare gjort så mange gange og nu er det nået dertil at bare jeg tænker på at bede ham om noget er han i forsvar allerede.

Han siger at han vil mig/os men lige nu er de ord bare ikke nok, der skal vises og føles.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.