Er ikke længere gravid...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2010

Sofiedk

Hvor er det bare strengt at i skal gå igennem det 2 gange ... Man må sige at det at være barnløs eller kæmpe for at blive gravid er en sej omgang, men så at skulle opleve to gange lykken ved en positiv test for bare at få revet det væk igen er da virkelig endnu mere smertefuldt Sender dig mine tanker og et stort kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2010

mathildemb

Tjuhl skriver:

ih altså! hvordan har du det? jeg var selv helt færdig fysisk (selvfølgelig også psykisk, men jeg var overrasket over at jeg INGENTING kunne bagefter operationen) og var indlagt i 3 dage og lå derefter næsten en uge på sofaen

en fra mit studie har også været gravid udenfor livmoderen og 2. gang hun blev gravid gik de ind lige i begyndelsen af graviditeten og lukkede æggelederne, så ægget ikke satte sig der igen.

jeg føler virkelig med dig, det er døduretfærdigt!

Vildt - men fantastisk, at det kan lade sig gøre.

Anmeld

5. februar 2010

mathildemb

Mettemus skriver:

Men sad din graviditet alligevel som den skulle? Puha en ubehagelig besked at få først!!! Men tak for din hilsen

Ja, det fandt de heldigvis ud af efter 4 scanninger fordelt over 2 meget lange uger.

Jeg har godt læst om, at det kan ske to gange i samme æggeleder, men øv hvor er det bare bad luck at det skete for dig.  krydser alt for at alt må gå dig bedre næste gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.