Er ikke længere gravid...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2010

Vingummien

Det er jeg ked af at høre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

tristansmor

det er jeg godt nok ked af at hører!

KÆMPE

Anmeld

3. februar 2010

Lone Jakobsen

ved slet ikke hvad jeg skal skrive....nogen gange er verden bare ikke retfærdig. mange trøste knus herfra

Anmeld

3. februar 2010

LinLin

3. februar 2010

Winnie

øv, det er så hårdt. Har selv prøvet det, så et stort  til dig/jer.

Anmeld

4. februar 2010

Mettemus

Nej synes overhovedet heller ikke der er nogen retfærdighed til - og så to gange i samme side i den samme æggeleder som de fjernede første gang!! Ifølge lægen burde det være fysisk umuligt og aldrig noget han har set før... men det blir jeg jo ikke ret meget mere gravid af... Må bare op på hesten igen.

Men tak for søde ord, de varmer dejligt! Tak tak og også til jer!!!

Anmeld

4. februar 2010

Mettemus

Tjuhl skriver:

ih altså! hvordan har du det? jeg var selv helt færdig fysisk (selvfølgelig også psykisk, men jeg var overrasket over at jeg INGENTING kunne bagefter operationen) og var indlagt i 3 dage og lå derefter næsten en uge på sofaen

en fra mit studie har også været gravid udenfor livmoderen og 2. gang hun blev gravid gik de ind lige i begyndelsen af graviditeten og lukkede æggelederne, så ægget ikke satte sig der igen.

jeg føler virkelig med dig, det er døduretfærdigt!

Jeg har det som om jeg er blevet kørt over af et tog. Fik en blodtransfusion i går inden de udskrev mig og det har hjulpet lidt på energien, men er stadig øm, svimmel og selvfølgelig meget ked af det. Næste gang har de lovet de ville hjælpe med tidlige scanninger fordi der lissom er noget der tyder på at min krop ikke er ret god til at være gravid. Jeg havde ellers håbet at de ville tage et æg ud, befrugte det og sætte det op igen, men det vil de ikke så længe min ene æggeleder stadig fungerer. Der vil nemlig stadig være en risiko for at ægget kan vandre og sætte sig forkert... øv bøv... kvinder har sgu da født  børn altid?!??!

Anmeld

4. februar 2010

oo

Mettemus skriver:

Jeg har det som om jeg er blevet kørt over af et tog. Fik en blodtransfusion i går inden de udskrev mig og det har hjulpet lidt på energien, men er stadig øm, svimmel og selvfølgelig meget ked af det. Næste gang har de lovet de ville hjælpe med tidlige scanninger fordi der lissom er noget der tyder på at min krop ikke er ret god til at være gravid. Jeg havde ellers håbet at de ville tage et æg ud, befrugte det og sætte det op igen, men det vil de ikke så længe min ene æggeleder stadig fungerer. Der vil nemlig stadig være en risiko for at ægget kan vandre og sætte sig forkert... øv bøv... kvinder har sgu da født  børn altid?!??!

ja det har de og derfor er det endnu mere uretfærdigt at man ikke bar ekan få en sund og god graviditet. det som jeg har syntes var rigtig svært at acceptere i forbindelse med min graviditet udenfor livmoderen er, at der jo ikke var noget som helst galt med fosteret, det er udelukkende fordi det satte sig fast det forkerte sted, at man ikke får et barn.

åh, jeg blir helt vildt trist af at tænke på dig, for jeg var selv i din situation for et år siden og man kan vitterligt ikke noget. ens krop er bare...noget der sidder fast nedenunder hovedet og gør ondt ondt ondt, både fysisk og psykisk. jeg håber du ved, at du altid må skrive til mig, hvis du har brug for det! du er en enorm stærk kvinde og en dag vil du også føle dig som det - igen

Anmeld

4. februar 2010

mathildemb

Det er jeg virkelig ked af at høre. Hvor må det bare være hårdt for jer at skulle igennem. Jeg havde først fået samme besked mht min graviditet, så jeg kan forestille mig, hvordan du må have det. Øv øv, og held og lykke med at prøve igen.

Mange gode tanker fra Mathilde

Anmeld

4. februar 2010

Mettemus

mathildemb skriver:

Det er jeg virkelig ked af at høre. Hvor må det bare være hårdt for jer at skulle igennem. Jeg havde først fået samme besked mht min graviditet, så jeg kan forestille mig, hvordan du må have det. Øv øv, og held og lykke med at prøve igen.

Mange gode tanker fra Mathilde

Men sad din graviditet alligevel som den skulle? Puha en ubehagelig besked at få først!!! Men tak for din hilsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.