Mettemus skriver:
Jeg har det som om jeg er blevet kørt over af et tog. Fik en blodtransfusion i går inden de udskrev mig og det har hjulpet lidt på energien, men er stadig øm, svimmel og selvfølgelig meget ked af det. Næste gang har de lovet de ville hjælpe med tidlige scanninger fordi der lissom er noget der tyder på at min krop ikke er ret god til at være gravid. Jeg havde ellers håbet at de ville tage et æg ud, befrugte det og sætte det op igen, men det vil de ikke så længe min ene æggeleder stadig fungerer. Der vil nemlig stadig være en risiko for at ægget kan vandre og sætte sig forkert... øv bøv... kvinder har sgu da født børn altid?!??!
ja det har de og derfor er det endnu mere uretfærdigt at man ikke bar ekan få en sund og god graviditet. det som jeg har syntes var rigtig svært at acceptere i forbindelse med min graviditet udenfor livmoderen er, at der jo ikke var noget som helst galt med fosteret, det er udelukkende fordi det satte sig fast det forkerte sted, at man ikke får et barn.
åh, jeg blir helt vildt trist af at tænke på dig, for jeg var selv i din situation for et år siden og man kan vitterligt ikke noget. ens krop er bare...noget der sidder fast nedenunder hovedet og gør ondt ondt ondt, både fysisk og psykisk. jeg håber du ved, at du altid må skrive til mig, hvis du har brug for det! du er en enorm stærk kvinde og en dag vil du også føle dig som det - igen
Anmeld