Er der nogle der har erfaring med denne mobil?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2010

SHERO

Jeg har den og har ikke haft andet end problemer... har lige fået den ombyttet i lørdags og den nye driller allerede igen..! Synes ikke touch funktionen er særlig god, især ikke når man snakker i telefon, så kommer jeg ofte til at trykke med kinden så der kommer højtaler på (ret træls i bussen )  Og så holder den ikke batteri særlig godt pga den store skærm...

Den er sådan set udemærket, jeg synes bare den er for stor og klodset og bruger slet ikke halvdelen af de ting den kan, så jeg fortryder meget jeg købte den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

SHERO

Marianne.risom skriver:

Jeg har den og er rigtig glad for den. Men min touch skærm virker ikke altid, men det er bare en rep på garantien.

Har du opdateret den? Der kom en opdatering i uge 52 der skulle rette op på det :-)

I hvert fald den besked vi fik på arbejdet fra sony ericsson... :-)

Anmeld

3. februar 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09
Tullen85 skriver:

Har du opdateret den? Der kom en opdatering i uge 52 der skulle rette op på det :-)

I hvert fald den besked vi fik på arbejdet fra sony ericsson... :-)

Ja det er prøvet, men afhjalp desværre ikke problemet. Talte så med det sted hvor den skal laves og de sagde at de havde fået rigtig mange af dem ind, og at det var en ny skærm der skulle i, skal bare lige have taget mig sammen til at få den sendt afsted. Hvordan kan det være at du fik din ombyttet?

Anmeld

3. februar 2010

SHERO

Marianne.risom skriver:

Ja det er prøvet, men afhjalp desværre ikke problemet. Talte så med det sted hvor den skal laves og de sagde at de havde fået rigtig mange af dem ind, og at det var en ny skærm der skulle i, skal bare lige have taget mig sammen til at få den sendt afsted. Hvordan kan det være at du fik din ombyttet?

Nåårh okay... :-)

Jamen min touch virkede slet ikke, og så slukkede den ikke lyset så den løb tør for batteri på under et døgn fordi den lyste hele tiden. Når jeg ringede op faldt alle dem jeg snakkede med ud, og så slukkede den sig selv i tide og utide... :-D Så alt var bare galt... hehe.. Den nye slukker også af sig selv, eller har gjort det 3-4 gange siden i lørdags... men krydser fingre for den bare brokker sig lidt, ellers må jeg have fat i mine kollegaer for så gider jeg ikke have den mere...

Anmeld

3. februar 2010

Sees

Tusinde tak for svar, alle sammen

Det er jo en god og en dårlig "anmeldelse", så nu skal der tænkes!

Anmeld

3. februar 2010

Sulajma

Altså skal man have en fon med touch, så er det bedste altså bare iPhone, og hvis det var mig der bare SKULLE have en med touch ville jeg aldrig vælge en anden.

Men jeg synes ikke det er spor praktisk med touch, så min næste (forhåbentlig snart) skal være med alm tastatur og et godt kamera.
- måske Sony Ericsson's Greenheart, den er så fed i hvid!

Anmeld

3. februar 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09
Tullen85 skriver:

Nåårh okay... :-)

Jamen min touch virkede slet ikke, og så slukkede den ikke lyset så den løb tør for batteri på under et døgn fordi den lyste hele tiden. Når jeg ringede op faldt alle dem jeg snakkede med ud, og så slukkede den sig selv i tide og utide... :-D Så alt var bare galt... hehe.. Den nye slukker også af sig selv, eller har gjort det 3-4 gange siden i lørdags... men krydser fingre for den bare brokker sig lidt, ellers må jeg have fat i mine kollegaer for så gider jeg ikke have den mere...

Ja der har du godtnok været uheldig, jeg har slet ikke haft de problemer med min.... Heldigvis...

Anmeld

3. februar 2010

Sees

Lokke skriver:

Altså skal man have en fon med touch, så er det bedste altså bare iPhone, og hvis det var mig der bare SKULLE have en med touch ville jeg aldrig vælge en anden.

Men jeg synes ikke det er spor praktisk med touch, så min næste (forhåbentlig snart) skal være med alm tastatur og et godt kamera.
- måske Sony Ericsson's Greenheart, den er så fed i hvid!

Jeg har en kammerat der har en IPhone, jeg jeg bryder mig absolut ikke om den, så den kan det ikke blive

Den der greenheart ligner bare den andre Sony Ericsson'er synes jeg.

Lige nu har jeg en Sony Ericsson W508 i hvid, og jeg er super glad for den, jeg er bare træt af at det er en klaptelefon

Anmeld

3. februar 2010

Sulajma

MetteLetten skriver:

Jeg har en kammerat der har en IPhone, jeg jeg bryder mig absolut ikke om den, så den kan det ikke blive

Den der greenheart ligner bare den andre Sony Ericsson'er synes jeg.

Lige nu har jeg en Sony Ericsson W508 i hvid, og jeg er super glad for den, jeg er bare træt af at det er en klaptelefon

Tja ,. en mobil er vel bare en mobil.

Jeg synes måde 'klap' og 'skub op' mobiler er fandens værk. 

Så længe den kan ringe, sms, ta' gode billeder og have et godt tastatur !

Anmeld

3. februar 2010

Sees

Lokke skriver:

Tja ,. en mobil er vel bare en mobil.

Jeg synes måde 'klap' og 'skub op' mobiler er fandens værk. 

Så længe den kan ringe, sms, ta' gode billeder og have et godt tastatur !

Hehe, jeg kan godt give dig ret i at klaptelefoner bliver man træt af i længden, men derimod synes jeg at slidetelefonerne er skide smarte

Men hver sin smag - Det skal der være plads til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.