Er der nogle der har erfaring med denne mobil?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

906 visninger
21 svar
0 synes godt om
3. februar 2010

Sees

Jeg overvejer at købe denne telefon, da det er en touchtelefon MED tastetur, hvilket jeg synes er skide smart

http://www.mobilephonereviews.org/uploads/Image/sony-ericsson-aino.jpg

Er der nogle om jer der kan fortælle lidt om den - Godt og dårligt ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Jeg har den og er rigtig glad for den. Men min touch skærm virker ikke altid, men det er bare en rep på garantien.

Anmeld

3. februar 2010

skoust

undskyld det kommer slet ikke det her ved men jeg kan ikke finde ud af at oprette et nyt indlæg vil du hjælpe?

Anmeld

3. februar 2010

Sees

Marianne.risom skriver:

Jeg har den og er rigtig glad for den. Men min touch skærm virker ikke altid, men det er bare en rep på garantien.

Okay.
Men jeg tænker - Touch'en er vel heller ikke LIVS nødvendig, er den?
Jeg har hørt at den nogengange godt kan finde på at starte musikken, når man har den i lommen, eller ligende, har du nogensinde oplevet det?
Kan man ikke "låse" for touch'en?

Ja, jeg er ikke så vandt til at skifte min mobil ud, men jeg trænger bare til en forandring

Anmeld

3. februar 2010

Sees

skoust skriver:

undskyld det kommer slet ikke det her ved men jeg kan ikke finde ud af at oprette et nyt indlæg vil du hjælpe?

Det er helt ok

Du finder den gruppe, som du gerne vil oprette et indlæg under, og så oppe i højre hjørne, er der et felt, hvor der står "opret indlæg".

Håber det hjalp lidt.

Anmeld

3. februar 2010

skoust

jeg tænker altså jeg gerne vil skrive noget selv altså fortælle om min dag eller noget hvordan går jeg ind og gør det ligesom du har gjort med den telefon?

Anmeld

3. februar 2010

Sees

skoust skriver:

jeg tænker altså jeg gerne vil skrive noget selv altså fortælle om min dag eller noget hvordan går jeg ind og gør det ligesom du har gjort med den telefon?

Okay ,

Gå ud på forsiden, Der er der noget med blåt hvor der står "Ordet er frit" - Når du kommer ind på den side, er der igen noget med blåt oppe i hjørnet hvor der står "Opret indlæg" og så skriver du ellers bare løs, og  opretter

Anmeld

3. februar 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09
MetteLetten skriver:

Okay.
Men jeg tænker - Touch'en er vel heller ikke LIVS nødvendig, er den?
Jeg har hørt at den nogengange godt kan finde på at starte musikken, når man har den i lommen, eller ligende, har du nogensinde oplevet det?
Kan man ikke "låse" for touch'en?

Ja, jeg er ikke så vandt til at skifte min mobil ud, men jeg trænger bare til en forandring

NEj touch er ikke nødvendig, men du skal bare slukke og tænde telefonen og så virker det igen, det er jo en helt ny model så den det var en af de "mandagssygdomme" der engang imellem dukker op. Man kan ikke låse skærmen, men det er sjældent at den går ind og tænder for musikken, men det er da sket.

Anmeld

3. februar 2010

Honningblomst

Hvis ikke du har læst det, så stor der godt og skidt her:

http://www.mobilsiden.dk/?aId=9911

Anmeld

3. februar 2010

skoust

tak skal du have,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.