Kig lige på denne test...er der en meget svag streg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2010

lululupo

den er der wiii tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

Anonym trådstarter

IHHH hvor er i søde piger....tusind tak...håber altså stregen snart bliver lidt mere tydelig, så tør jeg nok bedre tro på det selv

Anmeld

3. februar 2010

FrkLarsen

Anonym skriver:

Er der nogen der har testet med forskellige mærker og har kunne se stregen tydligere på én test end en anden??

Overvejer nemlig at gå i netto og købe en pakke med en test for at se om de viser den tydeligere... nogen erfaringer?

jeg testede og positiv med dem fra Netto 

Og jo, kan godt se en svag streg! 

Tillykke!! 

Knus Kamilla 13+4

Anmeld

4. februar 2010

Pocha

Anonym skriver:

Er der nogen der har testet med forskellige mærker og har kunne se stregen tydligere på én test end en anden??

Overvejer nemlig at gå i netto og købe en pakke med en test for at se om de viser den tydeligere... nogen erfaringer?

Jeg syntes dem fra Brugsen viste mest tydelig streg.

Anmeld

4. februar 2010

Heidi.

Alle de test(og det var mange) som jeg tog begge gange jeg var gravid, så sådan ud:)

Anmeld

4. februar 2010

Valle81

Anonym skriver:

Så må jeg lige have jeres hjælp piger...

Er der en MEGET svag streg her, eller er det bare mig der ser hvad jeg vil se??

Hejsa:0)

Jeg kan også se stregen:0)

Prøv evt. at teste om aftenene, de gange jeg har testet har jeg altid testet mest positiv om aftenen( om morgenen nærmest negativ.

Mht til de forskellige test, så vil jeg bare sige at inde i stav testene gemmer der sig bare en strimmeltest, så tror ikke der er nogen forskel overhovedet, andet en at de stavteste er mere "handy":0)

Christina, som forsigtigt siger tillykke:0)

Anmeld

4. februar 2010

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Jeg kan også se stregen:0)

Prøv evt. at teste om aftenene, de gange jeg har testet har jeg altid testet mest positiv om aftenen( om morgenen nærmest negativ.

Mht til de forskellige test, så vil jeg bare sige at inde i stav testene gemmer der sig bare en strimmeltest, så tror ikke der er nogen forskel overhovedet, andet en at de stavteste er mere "handy":0)

Christina, som forsigtigt siger tillykke:0)

Tak for svar

Jeg har nu testet igen både igår aftes og her til morgen (dog med de samme strimmelteste), men de viste begge negative... så tror måske bare der var en fejl på den test igår som viste en utydelig streg. Min mens er dog ikke dukket op endnu, så man har jo lov at håbe...men begynder nu at tro min mens bare er forsinket

Og ja du har vel ret i at de bare har gemt en strimmeltest ind i en stav for at gøre den mere komfortabel

Anmeld

4. februar 2010

Anonym trådstarter

Heidi. skriver:

Alle de test(og det var mange) som jeg tog begge gange jeg var gravid, så sådan ud

Men hvornår kunne du teste sådan lidt mere tydelig positiv så...hvor længe gik du over?

Anmeld

4. februar 2010

Heidi.

Anonym skriver:

Men hvornår kunne du teste sådan lidt mere tydelig positiv så...hvor længe gik du over?

Hej...

Jeg testede ikke mere posetiv end det der... Underligt nok.. Men min læge sagde at sådan var det bare for nogle.. Jeg var ca 5 uger henne begge gange da testene så sådan ud:)

Anmeld

4. februar 2010

Anonym trådstarter

Heidi. skriver:

Hej...

Jeg testede ikke mere posetiv end det der... Underligt nok.. Men min læge sagde at sådan var det bare for nogle.. Jeg var ca 5 uger henne begge gange da testene så sådan ud

Okay...så håber jeg der kommer en streg frem igen en af de næste dage.. er kun omkring de 4+1 idag, så hvis jeg lige venter nogle dage endnu, så kan det være den dukker op igen

og det var ikke fordi du så ikke dannede nok hcg som du skulle at den ikke blev tydeligere?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.