Kig lige på denne test...er der en meget svag streg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2010

Anonym trådstarter

lisbeth2910 skriver:

Jeg har prøvet at jeg testede negativ med en af de der billige strimler, men positiv med en test fra netto.

Hvis det var mig ville jeg vente til i morgen tidlig, da koncentrationen af HCG er størst i morgen urinen. Man kan ikke teste falsk positiv, kun falsk negativ så jeg tør stadig godt sige tillykke!!!!!!

Tak for svar

Synes nemlig jeg har hørt andre sige det samme...at de testede negativt med billige strimmeltests (som den jeg har testet med), men positivt med andre slags..som regel stavteste.

Ja jeg venter til imorgen eller dagen efter...så burde hcg være steget lidt mere og så kan den måske ses tydeligere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

Anonym trådstarter

kiroo skriver:

du skal bruge din morgen urin, hvis du ville være hel sikker. så er det lige meget om det er de billige fra netto eller de dyre fra apoteket..

Altså den viser vel ikke en falsk streg bare fordi det er lidt op ad dagen?...det var ikke det du mente vel? Bare at det er nemmere at se med koncentreret morgenurin?

Ja jeg prøver igen imorgen eller i overmorgen når jeg står op...så får vi at se hvad den siger

Anmeld

3. februar 2010

missKat

Anonym skriver:

Er der nogen der har testet med forskellige mærker og har kunne se stregen tydligere på én test end en anden??

Overvejer nemlig at gå i netto og købe en pakke med en test for at se om de viser den tydeligere... nogen erfaringer?

jeg testede BRAGENDE positiv 4 dage før forventet mens, med clearblue.

ved lægen 4 dage senere testede jeg svag positiv med deres test.  og tillykke

Anmeld

3. februar 2010

missKat

glemte lige at skrive, at der var om aftenen 4 dage før forventet mens, jeg testede positiv

Anmeld

3. februar 2010

Anonym trådstarter

missKat skriver:

glemte lige at skrive, at der var om aftenen 4 dage før forventet mens, jeg testede positiv

Tusind Tak

Ja jeg tror konklusionen er at jeg skal tage i netto og måske på apoteket og købe nogle andre slags

Anmeld

3. februar 2010

missKat

Anonym skriver:

Tusind Tak

Ja jeg tror konklusionen er at jeg skal tage i netto og måske på apoteket og købe nogle andre slags

jeg købte clearblue på billigteste.dk og så ligger de i postkassen dagen efter 

men faktisk du kan bestille til ret sent på dagen!!! smut lige ind og se.. hun har også andre stav teste

Anmeld

3. februar 2010

Anonym trådstarter

missKat skriver:

jeg købte clearblue på billigteste.dk og så ligger de i postkassen dagen efter 

men faktisk du kan bestille til ret sent på dagen!!! smut lige ind og se.. hun har også andre stav teste

Det vil jeg gøre...tak

Anmeld

3. februar 2010

missKat

1 stk 70 kr

2 stk 90 kr

afsendes ordren inden kl 21.30 i aften, har du dem i morgen 

Anmeld

3. februar 2010

missKat

Anonym skriver:

Det vil jeg gøre...tak

selv tak 

Anmeld

3. februar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Så må jeg lige have jeres hjælp piger...

Er der en MEGET svag streg her, eller er det bare mig der ser hvad jeg vil se??

Jeg kan godt se begge streger. STORT tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.