Så bliver det spændende :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2010

Dorthe1986

Floridoor skriver:

okay, ja lang forklaring men spændende - har du så fået æl alle gange men dine æg har bare været for små ??

det er nu lidt fantastisk hvad en lille pille kan gøre det kroppen syns jeg, det er godt at der er så meget hjælp at hente hvis man selv har svært ved det :-)

Jeg tror jeg fik æl der hvor ægblæren var 19,5 mm ellers har jeg ikke fået det. Men har lige opdaget at de fleste får taget en blodprøve efterfølgende for at se om de havde æl, men det har de ikke nævnt noget om på sygehuset til mig Jeg har også undret mig meget over, hvorfor de ikke har valgt at undersøge min kærestes sædkvalitet, for hvis det viser sig at den ikke er god så er det jo ligesom ret ligegyldigt med den her behandling... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2010

tandbørsten

vil anbefale dig at brug æl-test så ved du om du har haft æl :-)

men ja har også læst at mange blive enten scannet eller får taget en blodprøve på cd 21 ca for at se om de har haft æl, hvordan skal man ellers finde den rette  dosis

håber det lykkedes for jer

Anmeld

9. februar 2010

Dorthe1986

ja der er ikke andet for men skal også have snakket med de læger der når jeg skal skannes på torsdag omkring det hele så jeg ikke skal gå og undre mig hele tiden....

Anmeld

11. februar 2010

Dorthe1986

Lige en opdatering

Jeg var som sagt til skanning idag, men der var ingen modne æg, hvilket er underligt når jeg modnede et æg på en mindre dosis Men lægen ville lige have mig ind til en ekstra skanning på mandag, det er så 16.dagen, for at se om der skulle være sket noget der... Men ellers er næste skridt at de henviser mig til Skive Fertilitetsklinik Så det er trods alt godt nyt at jeg kommer et sted hen, hvor de har lidt bedre forstand på det

Anmeld

17. februar 2010

tandbørsten

hvordan er det gået dorthe ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.