Så bliver det spændende :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.698 visninger
14 svar
0 synes godt om
3. februar 2010

Dorthe1986

Jeg er nu igang med min tredje omgang med Pergotime, og nu har de fundet den rigtige dosis til mig: 150 mg om dagen Så nu er jeg bare så spændt på det hele, det er helt vildt 

Og endvidere kan jeg regne ud at jeg har har ægløsning omkring valentinsdag, så hvis det rent faktisk lykkedes denne gang vil det jo være lidt fedt  

Jeg ville egentlig ikke så meget med det her indlæg andet end lige at få luftet mine tanker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2010

Pocha

Held og lykke med det

Anmeld

6. februar 2010

Risen

Dorthe1986 skriver:

Jeg er nu igang med min tredje omgang med Pergotime, og nu har de fundet den rigtige dosis til mig: 150 mg om dagen Så nu er jeg bare så spændt på det hele, det er helt vildt 

Og endvidere kan jeg regne ud at jeg har har ægløsning omkring valentinsdag, så hvis det rent faktisk lykkedes denne gang vil det jo være lidt fedt  

Jeg ville egentlig ikke så meget med det her indlæg andet end lige at få luftet mine tanker

ej hvor fint at have lavet barnet på valentins dag !  Krydser fingre for jer ! En lille kærligheds baby til jer tak !

Anmeld

6. februar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Dorthe1986 skriver:

Jahhh en lille valentine baby kunne da være for hyggeligt. Held og lykke herfra

Anmeld

8. februar 2010

Dorthe1986

Mange tak for jeres svar

Håber virkelig også det lykkedes... vi har prøvet i lidt over et år nu og ved godt det er ikke er ret lang tid i forhold til andre, men jeg er bare ved at få nok af at det ikke lykkedes..

Anmeld

8. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Held og lykke, jeg håber virkelig det lykkes for jer Husk at holde os opdaterede

Kh

Rosa

Anmeld

8. februar 2010

tandbørsten

jeg er lidt nysgerrig så håber det er ok jeg spørger..

hvordan finger man frem til den rette dosis pergotime, er det bare hvor mange piller man skal ha i de 5 dage for at man får æl eller hvordan finder man frem tid den rette dosis ??

jeg håber det lykkedes for jer med denne omgang pergotime og ja hold os gerne opdateret :-)

Anmeld

8. februar 2010

Dorthe1986

Floridoor skriver:

jeg er lidt nysgerrig så håber det er ok jeg spørger..

hvordan finger man frem til den rette dosis pergotime, er det bare hvor mange piller man skal ha i de 5 dage for at man får æl eller hvordan finder man frem tid den rette dosis ??

jeg håber det lykkedes for jer med denne omgang pergotime og ja hold os gerne opdateret :-)

Jamen det er det antal piller man skal have for at modne æg   Den første omgang med pergotime startede jeg med en enkelt pille som de fleste, men der skete ikke rigtig noget med æggene så anden gang skulle jeg tage 2 piller og der kan jeg love for at der skete noget, der havde jeg pludselig en æggeblære på 19,5 mm Og gangen inden var de alle sammen kun på 6 mm. Men Lægen mente ikke at 19,5 var godt nok (blev skannet på 12 dagen), så de øgede dosis til 150 mg om dagen, altså tre piller og det har jeg så taget nu og venter bare på skanning som jeg skal til her på torsdag Så kom jeg da vist med en lidt længere forklaring

Man ja jeg skal nok holde jer opdaterede  

Anmeld

8. februar 2010

tandbørsten

okay, ja lang forklaring men spændende - har du så fået æl alle gange men dine æg har bare været for små ??

det er nu lidt fantastisk hvad en lille pille kan gøre det kroppen syns jeg, det er godt at der er så meget hjælp at hente hvis man selv har svært ved det :-)

Anmeld

8. februar 2010

6800

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.