ANO, en trist gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2010

Saaby

Anonym skriver:

Er sygemeldt idag...

Magtede simpelthen ikke at komme ud af sengen... Føler mig helt alene i verden selvom jeg både har min familie og min kæreste. Min kæreste står gerne på hovedet for mig hvis det er det jeg har brug for og det skal han have tak for.

Jeg føler mig alene, i vejen, utilstrækkelig og værdiløs... Er det normalt??? Jeg føler jeg svigter alle omkring mig fordi jeg er en af de uhældige det har en graviditet med meget kvalme og opkast ingen energi og overskud... Jeg er i uge 16 nu og føler der er uendeligt langt til målet.

Jeg vil så gerne passe mit arbejde og mit hjem, jeg magter bare ikke begge dele og nogle dage ingen af delene som feks idag.. Har ikke været ude og handle og har ikke lavet mad i 2 mdr, det er kæresten der står for det samt rengøring og hvad der ellers er af huslige opgaver og gud hvor har jeg da dårlig samvittighed over det... Jeg tror jeg lider af væskemangel fordi jeg har hylet hele formidagen uafbrudt...

Tager det som et personligt nederlag at jeg ikke kan passe mit arbejde... Har svært ved at acceptere at noget tager beslutninger for mig som jeg ikke selv kan styre... har så svært ved af forklare folk hvordan jeg har det. Er bange for hvad de vil tænke om mig og mine evner... Kæmper hver dag med at leve op til mine egne forventninger og mine egne mål for at bevise overfor mig selv at det ikke er en sygdom at være gravid... men hvorfor skal det være så hårdt???

Grrr jeg havde en forestilling om hvordan det ville blive for mig/os når jeg blev gravid... MEN jeg skal da lige love for at glimmeret er pillet af det glansbillede... Sig mig er det for meget at forlange bare at få lov til at have det godt??? er sikker på det vil give mig meget mere overskud... Hvornår blir det bedre???

Blir jeg en dårlig mor når jeg tænker og har det sådan??? ved ikke hvad jeg vil med dette indlæg, trængte vist bare til at få lidt luft.

ANO - der har en rigtig dårlig dag

Hejsa..

Under min første graviditet mærkede jeg intet til kvalme, men denne gang. Føj jeg har haft det skidt.

Så selv om jeg ikke troede på det, drog jeg afsted til en akupunktør, og jeg skal love for det hjalp.

Det var godt nok en dame der gjorde det privat, og det gjorde skide ondt, men mens jeg sad der, kunne jeg mærke kvalmen lette. Jeg siger dig, at det var helt fantastisk.

Jeg ville prøve det..

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2010

Anonym trådstarter

mariannesaaby skriver:

Hejsa..

Under min første graviditet mærkede jeg intet til kvalme, men denne gang. Føj jeg har haft det skidt.

Så selv om jeg ikke troede på det, drog jeg afsted til en akupunktør, og jeg skal love for det hjalp.

Det var godt nok en dame der gjorde det privat, og det gjorde skide ondt, men mens jeg sad der, kunne jeg mærke kvalmen lette. Jeg siger dig, at det var helt fantastisk.

Jeg ville prøve det..

Knus

Mange tak for dit svar. Jeg går stadig til akupunktur... Og det har hjulpet rigtig meget...

Men det tager ikke magtesløsheden og alle de andre djævlske følelser væk... Jeg vil sige bare det at jeg fik skrevet mine følelser og tanker ned herinde på baby.dk hjalp lidt, har det bedre idag, men er også godt klar over at korthuset kan vælte igen...

Anmeld

7. februar 2010

Saaby

Anonym skriver:

Mange tak for dit svar. Jeg går stadig til akupunktur... Og det har hjulpet rigtig meget...

Men det tager ikke magtesløsheden og alle de andre djævlske følelser væk... Jeg vil sige bare det at jeg fik skrevet mine følelser og tanker ned herinde på baby.dk hjalp lidt, har det bedre idag, men er også godt klar over at korthuset kan vælte igen...

Hvis jeg var dig, så ville jeg snakke med min læge om det..

Jeg går selv sygemeldt, da jeg fik en infektion der sætter gang i lidt for mange plukveer. Jeg har mine dage hvor jeg tuder. Jeg føler mig grim, tyk, dum, doven. Man vil så meget, men kan så lidt. At se sin mand gøre alt, puha det er bare ikke nemt.

Men for at være sikker på at det ikke sætter sig til en fødselsdep. så tal med lægen.

Hellere en gang for meget;-)

Mange tanker og knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.