Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
skal skrive hvad det vil sige at være afkræftet? hvad er en afkræftet borger? men jeg kan simpelthen ikke finde egne ord for det. Er der ikke nogle kloge hoveder herinde
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
er der slet ikke nogle der kan sige noget
Svækket, sårbar, udsat.....?? eller hvad mener du....hvad skal det dække og i hvilken kontekst?
En der ikke orker mere....
Lidt svært når du ikke skriver i hvilket sammenhæng..
Afkræftet.. tænker en borger der har kæmpet, med f.eks. sygdom og nu er afkræftet - ikke har mere energi, overskud til at kæmpe.
Hvilken sektor er du igang med? Sundhedssektoren?
nå sorry, ja er færdig som ssh om 2 uger, jeg skriver om en borger der er afkræftet og som har Alzheimers.. kan det hjælpe lidt.. men skal beskrive hvad det vil sige at være afkræftet..
starsofheaven skriver: nå sorry, ja er færdig som ssh om 2 uger, jeg skriver om en borger der er afkræftet og som har Alzheimers.. kan det hjælpe lidt.. men skal beskrive hvad det vil sige at være afkræftet..
Hej.
Står der ikke nogle gode ideer i dine bøger?
Pas på du ikke går ud over din kompetence (ud over dine bøger).
Venlig hilsen Kloster
Kloster skriver: Hej. Står der ikke nogle gode ideer i dine bøger? Pas på du ikke går ud over din kompetence (ud over dine bøger). Venlig hilsen Kloster
nej der står ikke noget.. det tætteste er termianl borger, men det er ikke det jeg skal skrive om. sys godt nok det lidt svært at komme igang med den eksamens opgave.. øv...
Må jeg høre din problem formulering?
Findusinde skriver: Må jeg høre din problem formulering?
hvordan kan jeg som sshér udføre mine arbejdsopgaver hos en afkræftet borger? kan simpelthen bare ikke komme igang,
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128