hver 3 time ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2010

engel24

mange tak for jeres søde svar ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

christina2412

forstår ikke at nogen sp og læger siger man skal trække sit barn, hvis barnet er sund og rask osv, hvorfor pokker skal de så ikke have det de kan spise.

min sp siger jeg bare skal lade philip spise det han kan.

ved der er så mange forskellige meninger fra sp til sp og fra læge til læge, bliver folk da bims i hovedet.

hvad har de givet dig af begrundelse til du skal trække ham hvis jeg må spørge.

det da synd du skal have en ellers glad dreng der er ked af det fordi du skal trække ham.

christina

christina

Anmeld

3. februar 2010

Mira0911

Da vi tog hjem fra Viborg sygehus, blev jeg nærmest prikket til og der blev sagt "Husk nu, hver 3. time"

Julie er også flaskebarn...

Jeg fulgte ikke 3 timers reglen... Hun fik noget at spise når hun var sulten - Hun fik lov til at sove så længe hun ville...

Anmeld

3. februar 2010

SaNiNa

Jeg ammede Nicklas fuld ud til han var knap 4 måneder og han kunne spise hver 2 time og så ammede jeg for han var jo sulten.

min sp ville osse have jeg træk ham men kunne simpelhen ikke holde skrigeriet ud og han var jo sulten.

Det kan tyde på din lille baby er ved at gøre sig klar til at ville have mere fastføde.

Nicklas begynde på grød 8 dag før han blev 4 måneder og i dag hvor han er 7½ månede spiser han det sammen som os bare tilsat lidt mere fedt stof.

Anmeld

3. februar 2010

mariamiss6

engel24 skriver:

hey ..

min søn er snart 3 måneder .. alle de kloge mennesker siger han må kun få flask hver 3 time ..

men han er sulten efter 2 timer, .. så det svært at holde en ekstra time når han græder ...

han vil ikke ha sut .

....

er det også kun 2 timer hvis du regner tiden fra han starter med at spise, til han vil have igen? for det er sådan du skal tælle... ike fra han har tømt flasken til han får en ny igen

Anmeld

3. februar 2010

engel24

mariamiss6 skriver:

er det også kun 2 timer hvis du regner tiden fra han starter med at spise, til han vil have igen? for det er sådan du skal tælle... ike fra han har tømt flasken til han får en ny igen

øhhh .. nej .. tror jeg tæller fra han er stoppet ... vidste ikke det var fra han var startet???

Anmeld

3. februar 2010

engel24

MoarJ skriver:

Da vi tog hjem fra Viborg sygehus, blev jeg nærmest prikket til og der blev sagt "Husk nu, hver 3. time"

Julie er også flaskebarn...

Jeg fulgte ikke 3 timers reglen... Hun fik noget at spise når hun var sulten - Hun fik lov til at sove så længe hun ville...

Dejligt at jeg ikke er den eneste ...

Anmeld

3. februar 2010

Ansemusen

Jeg har hørt at det er en skrøne med de 3 timer, men skal selvfølgelig ikke lægge mig ud med fagpersoner. Mine veninder ammer når deres børn er sultne og det fungerer fint. Jeg ville ikke selv lade mit barn græde af sult i en time, fordi nogen siger der skal gå tre timer imellem. Vi mennesker er jo SÅ individuelt indrettet, at jeg nægter at tro på, at alle børn har brug for den samme mængde mad med samme tidsinterval!

Anmeld

3. februar 2010

Moar'en

engel24 skriver:

hey ..

min søn er snart 3 måneder .. alle de kloge mennesker siger han må kun få flask hver 3 time ..

men han er sulten efter 2 timer, .. så det svært at holde en ekstra time når han græder ...

han vil ikke ha sut .

....

Viktor er også flaske barn, og vi var indlagt de først 17 dage efter fødslen, og her fandt de også ud af at det holdte slet ikke. Om aftenen ville han gerne have lidt mere, og om dagen ville han gerne sove lidt længere lur. Så vi gik over til at give ham mad når han var sulten.

Anmeld

3. februar 2010

Moar'en

Ansemusen skriver:

Jeg har hørt at det er en skrøne med de 3 timer, men skal selvfølgelig ikke lægge mig ud med fagpersoner. Mine veninder ammer når deres børn er sultne og det fungerer fint. Jeg ville ikke selv lade mit barn græde af sult i en time, fordi nogen siger der skal gå tre timer imellem. Vi mennesker er jo SÅ individuelt indrettet, at jeg nægter at tro på, at alle børn har brug for den samme mængde mad med samme tidsinterval!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.