hver 3 time ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

961 visninger
20 svar
0 synes godt om
3. februar 2010

engel24

hey ..

min søn er snart 3 måneder .. alle de kloge mennesker siger han må kun få flask hver 3 time ..

men han er sulten efter 2 timer, .. så det svært at holde en ekstra time når han græder ...

han vil ikke ha sut .

....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

christina2412

hejsa.

jeg ammer godt nok fuldt ud, men min søn får lov, at få mad når han er sulten, og han siger selv til og vender selv hovedet nu, når han har fået nok. nogen gange går der halvanden time imellem, andre gange 4.

jeg syntes da du skal give din søn når han er sulten, hvem har sagt der skal gå 3 timer imellem?

christina

Anmeld

3. februar 2010

LouiseNielsen

Hvor meget får han pr gang? Måske du skulle øge mængden lidt?

Kram

Anmeld

3. februar 2010

@spire

synes bare du skal give ham når han er sulten.. Så kan det være han ikke spiser helt så meget hver gang, men det må da være ulideligt at gå og høre sit barn er sulten..

Anmeld

3. februar 2010

MorTilMaya

Jeg havde samme problem med min datter , hun spiste hele tiden , bare meget små potioner , jeg snakkede med min Sp , og hun sagde jeg kunne komme en smule vælling i , og give hende lidt mere i flasken , også når min datter viste tegn på sult , så underholde hende , også på den måde kunne jeg trække den og så vendte det sig hurtigt ,

Anmeld

3. februar 2010

Tullebobs

Hejsa

Kan han have haft et appetitspring, så der måske skal mere i flaskerne hver 3. time?

Ellers ville jeg altså bare give ham mad, når han er sulten.

Kh Trine

Anmeld

3. februar 2010

engel24

christina2412 skriver:

hejsa.

jeg ammer godt nok fuldt ud, men min søn får lov, at få mad når han er sulten, og han siger selv til og vender selv hovedet nu, når han har fået nok. nogen gange går der halvanden time imellem, andre gange 4.

jeg syntes da du skal give din søn når han er sulten, hvem har sagt der skal gå 3 timer imellem?

christina

min sundesplejske og læge

Anmeld

3. februar 2010

engel24

MorTilMaya skriver:

Jeg havde samme problem med min datter , hun spiste hele tiden , bare meget små potioner , jeg snakkede med min Sp , og hun sagde jeg kunne komme en smule vælling i , og give hende lidt mere i flasken , også når min datter viste tegn på sult , så underholde hende , også på den måde kunne jeg trække den og så vendte det sig hurtigt ,

vælling ?? hva er det?

Anmeld

3. februar 2010

MorTilMaya

engel24 skriver:

vælling ?? hva er det?

Du kan få noget pulver i butikkerne , som godt nok først anbefaldes fra 6 mdr , men når det er meget små mængder barnet får er det iorden sagde min sp , så gjorde jeg det at jeg lavede en normal flaske , og kom 2-3 skeer vælling i , det mætter lidt mere , og min datter blev mere glad og spiste hele sin flaske istedet for kun at spise lidt også være sulten igen en time efter ,

Anmeld

3. februar 2010

Diana...

Hver 3 time det troet jeg ikke man brugte mere.

Lucas var os en meget sulten dreng og han fik mad når han var sulten! og så fik vi så besked på at starte på grød 14 dage før. 

Håber i finder ud af det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.