Jeg kan umuligt være den eneste...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2010

Tulle28

Det er hyggeligt, når man kan sidde indenfor og ikke behøver at skulle ud i det - men når man skal på job i sne og sjap og kulde og forsinkede busser og metroer, som så tilmed er overfyldte... Nej tak. Lad os SÅ få noget forår - og det hurtigst muligt!!   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

Maria.

Åhh Gud, hvor er jeg også bare ved at være TRÆT af det! I starten var det rigtig fedt, og børnene elsker det jo, men når det så er sagt, kan man jo ikke komme nogen steder, og man gider jo heller ikke, når det skal være så koldt! Hva blev der lige af den GLOBALE OPVARMNING? Synes jeg savner den lidt nu!! Er begyndt at tælle ned til min barsel (selvom der forhåbentligt ikke er mere sne til den tid!) Har 35 arbejdsdage tilbage (26 marts). Hvor bliver det skønt at man kan blive indendøre, hvis det er det man har lyst til!

For det ikke skal være løgn har vi fået en "Sne-bolde-bande" hvor vi bor.. De synes det er hylende morsomt at kaste snebolde op på samtlige vinduer, for derefter at løbe væk når man kigger ud af vinduet!  Få jer et liv mand! Det er sgu ikke så sjovt når man lige har lagt sin søn til at sove!

Krydser fingrer for  og sommer snart!

Knus Maria 24+4

Anmeld

3. februar 2010

hc=k

M_Schwartz skriver:

Åhh Gud, hvor er jeg også bare ved at være TRÆT af det! I starten var det rigtig fedt, og børnene elsker det jo, men når det så er sagt, kan man jo ikke komme nogen steder, og man gider jo heller ikke, når det skal være så koldt! Hva blev der lige af den GLOBALE OPVARMNING? Synes jeg savner den lidt nu!! Er begyndt at tælle ned til min barsel (selvom der forhåbentligt ikke er mere sne til den tid!) Har 35 arbejdsdage tilbage (26 marts). Hvor bliver det skønt at man kan blive indendøre, hvis det er det man har lyst til!

For det ikke skal være løgn har vi fået en "Sne-bolde-bande" hvor vi bor.. De synes det er hylende morsomt at kaste snebolde op på samtlige vinduer, for derefter at løbe væk når man kigger ud af vinduet!  Få jer et liv mand! Det er sgu ikke så sjovt når man lige har lagt sin søn til at sove!

Krydser fingrer for  og sommer snart!

Knus Maria 24+4

Ej hvor pudsigt sådan en bande har vi også her, men jeg har så stået i mit køkkenvindue og set nogle små drenge gøre det og overvejede at hælde vand på dem, meeeeen det er jo også lidt synd

Anmeld

3. februar 2010

ønskebørn74

hc=k skriver:

Ej hvor pudsigt sådan en bande har vi også her, men jeg har så stået i mit køkkenvindue og set nogle små drenge gøre det og overvejede at hælde vand på dem, meeeeen det er jo også lidt synd

Ha, jeg havde gjort hvis jeg havde en lille der blev forstyrret i at sove hele tiden...

Men jeg har også sydlandsk temperament

Anmeld

3. februar 2010

Maria.

hc=k skriver:

Det er SÅ irriterende! Det værtste er at dem her ikke er små børn! Men teens (15-17 år), så de BURDE have noget bedre at tage sig til!  De må have et kedeligt liv jo.. Det er så meget sjovt at når vi ignorerer dem så går de amok på bilerne i stedet (dem der kører ude på vejen), de må mangle noget opmærksomhed hjemmefra..  gad vide hva de finder på når der ikke er mere sne..

Anmeld

3. februar 2010

hc=k

ønskebarn74 skriver:

Ha, jeg havde gjort hvis jeg havde en lille der blev forstyrret i at sove hele tiden...

Men jeg har også sydlandsk temperament

Jamen ja hvis de forstyrede min søn i at sove så havde jeg virkelig gjort det og ikke bare lidt vand jeg havde virkelig overheldt dem med meget koldt vand

Anmeld

3. februar 2010

9510

hc=k skriver:

Der er sååååååå sindsygt træt af det her sne. Jeg hader sne, det er koldt, det er vådt og så er der sand og salt over alt..

Jeg kan ikke komme nogle steder de her dage fordi der ikke bliver ryddet så man kan komme frem med barnevogs/klapvogn og ja bilen kan slet ikke komme frem. En af mine venner fortalte mig så lige at han har hørt at det fortsætter helt til påske Jamen altså det er bare lidt for meget i mine øre....

Der må være nogle der synes det er lige så træls som jeg gør..

Jeg er også MEGA træt af det, vi bor på en såkaldt C vej så vi har næsten ikke fået ryddet siden dec og vejen er bare træls så jeg har ikke været ude og gå med barnevognen siden :ja jeg kan snart ikke huske det

Har prøvet at ringe til kommunen og klage men det hjælper intet, vi ligger som sidste priotet, Så nu må det gerne snart smelte det møg sne, så vi kan komme ud og trille igen,

Jeg tror vi har fået 25-30 cm siden i går

Anmeld

3. februar 2010

ønskebørn74

hc=k skriver:

Jamen ja hvis de forstyrede min søn i at sove så havde jeg virkelig gjort det og ikke bare lidt vand jeg havde virkelig overheldt dem med meget koldt vand

hihi rart at vide jeg ikke er en tosse...

Anmeld

3. februar 2010

BK

Jeg synes det er herligt med sne... Så kan man da tillade sig at kalde det vinter...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.