Jeg kan umuligt være den eneste...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

721 visninger
18 svar
0 synes godt om
3. februar 2010

hc=k

Der er sååååååå sindsygt træt af det her sne. Jeg hader sne, det er koldt, det er vådt og så er der sand og salt over alt..

Jeg kan ikke komme nogle steder de her dage fordi der ikke bliver ryddet så man kan komme frem med barnevogs/klapvogn og ja bilen kan slet ikke komme frem. En af mine venner fortalte mig så lige at han har hørt at det fortsætter helt til påske Jamen altså det er bare lidt for meget i mine øre....

Der må være nogle der synes det er lige så træls som jeg gør..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

Dictes mor

Ikke mig, jeg synes, det er dejligt og smukt, men kan nu godt forstå at det er træls med barnevognen.

Anmeld

3. februar 2010

ChatH

Jeg er også begyndt at synes nu er det nok. det er sku ikke normalt at have sådan et vejr!!!

Anmeld

3. februar 2010

hc=k

Præcis det er nemlig nok nu, vi har set sne og så skal det forsvinde inge..

Nej det er ikke normalt

Anmeld

3. februar 2010

4xGreve

hc=k skriver:

Der er sååååååå sindsygt træt af det her sne. Jeg hader sne, det er koldt, det er vådt og så er der sand og salt over alt..

Jeg kan ikke komme nogle steder de her dage fordi der ikke bliver ryddet så man kan komme frem med barnevogs/klapvogn og ja bilen kan slet ikke komme frem. En af mine venner fortalte mig så lige at han har hørt at det fortsætter helt til påske Jamen altså det er bare lidt for meget i mine øre....

Der må være nogle der synes det er lige så træls som jeg gør..

åh jeg melder mig gerne... jeg er også ved at være godt sindsyg af det her vejer og kan slet ikke vente til det bliver sommer...

kulde, vind, frostvejer, snevejer osv. det er bare ikke mig og det bliver det aldrig, for min skyld måtte dte godt blive helt væk...

Anmeld

3. februar 2010

Mira0911

Det vil være kanon fedt, hvis sne kun kom i haven... Så skulle man ikke skøjte rundt i bilen og skrabe sne...

Anmeld

3. februar 2010

hc=k

WiitrioeN skriver:

åh jeg melder mig gerne... jeg er også ved at være godt sindsyg af det her vejer og kan slet ikke vente til det bliver sommer...

kulde, vind, frostvejer, snevejer osv. det er bare ikke mig og det bliver det aldrig, for min skyld måtte dte godt blive helt væk...

Ja sommer og store is er også mere mig hehe

Anmeld

3. februar 2010

Bubbi

Jeg syntes nu det er hyggeligt, og helt vildt smukt..

Jeg har nappet bæresele eller slyngen også gået nogle dejlige lange ture med Vito og vovsene

Anmeld

3. februar 2010

hc=k

Jamen jeg tror at jeg brækker ryggen hvis jeg skal handle ind med Kris i bæresele for han er ved at være rigtig stor nu

Anmeld

3. februar 2010

Lone Jakobsen

jeg synes nu stadig at det er rigtigt hyggeligt. jeg har lidt problemer, men kan sagtens komme rundt. både med bil og barnevogn. vejene er rimelig farbare her...og selv om jeg plejer at synes at januar er lang og hård...så har vejret gjort at jeg har været mere glad end jeg plejer at være, og pludselig var det febuar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.