Så er knægten sgu 1½ år i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2010

Mira0911

Uh ja, tiden flyver bare afsted - Alt for hurtigt...

Og tillykke med hans 1½ år...

I næste uge bliver vores 1 år... Slet ikke til at forstå...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

qp

suanne85 skriver:

Hehe kan ikke få mig selv til det

Ahh kender det godt, sådan havde jeg det jo også da min søn jo har sådanne fine krøller... men de er der stadig da det er lidt længere i nakken

Anmeld

3. februar 2010

lion

Hej Susanne.Hvor er det nogle skønne billeder af dejlige Emil. Ja sikke store de kære børn bliver det er bare ikk til at forstå.

Cassandra er jo 1½ år i dag og det er lidt urealistisk, at du er så gammel. :-) I dag er hun i vugger, så når hun kommer hjem tager jeg billeder af hende, Så jeg kan lave et indlæg i morgen. Nu hvor hun er 1½ år og enebarn, det kan jo være hun er søster inden hun bliver 19 mdr.

Ja tænk der er 16 dage til min termin, nej hvor jeg håber at jeg IKKE skal gå 14 dage over igen.

Anmeld

3. februar 2010

Vingummien

qp skriver:

Ahh kender det godt, sådan havde jeg det jo også da min søn jo har sådanne fine krøller... men de er der stadig da det er lidt længere i nakken

Hvordan er det så klippet foran

Anmeld

3. februar 2010

Vingummien

lion skriver:

Hej Susanne.Hvor er det nogle skønne billeder af dejlige Emil. Ja sikke store de kære børn bliver det er bare ikk til at forstå.

Cassandra er jo 1½ år i dag og det er lidt urealistisk, at du er så gammel. :-) I dag er hun i vugger, så når hun kommer hjem tager jeg billeder af hende, Så jeg kan lave et indlæg i morgen. Nu hvor hun er 1½ år og enebarn, det kan jo være hun er søster inden hun bliver 19 mdr.

Ja tænk der er 16 dage til min termin, nej hvor jeg håber at jeg IKKE skal gå 14 dage over igen.

Weee så kommer han snart ud til os

Anmeld

3. februar 2010

Bondepigen

Uuuh altså, hvor er han dog blevet stor allerede...og Emma følger jo ret hurtigt efter... Det går aaalt for stærkt...

Hvor er han dejlig, og tillykke med ham!!!

Anmeld

3. februar 2010

Vingummien

bondepigen skriver:

Uuuh altså, hvor er han dog blevet stor allerede...og Emma følger jo ret hurtigt efter... Det går aaalt for stærkt...

Hvor er han dejlig, og tillykke med ham!!!

Puha ja. Han må godt krympe BARE en lille smule

<------- Kan kun sige det samme om Emil som der står i din status, bedre kan man vist ikke beskrive det

Anmeld

3. februar 2010

Bondepigen

suanne85 skriver:

Puha ja. Han må godt krympe BARE en lille smule

<------- Kan kun sige det samme om Emil som der står i din status, bedre kan man vist ikke beskrive det

Nej, det gør virkelig ondt...  men på en dejlig måde!

Anmeld

4. februar 2010

qp

suanne85 skriver:

Hvordan er det så klippet foran

Åhh svært at forklare... men jeg smider da lige nogle fotos  ind så du kan se ... Ja man kan så ikke lige se krøllerne i nakken her... men her kan du da ihvertfald se hvordan det er klippet foran

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. februar 2010

SaNiNa

Store tillykke...

Ja tiden er flyver bare så hurtig afsted, så det er med alt nyde alle tænkelig sekunder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.