Så er knægten sgu 1½ år i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.232 visninger
21 svar
0 synes godt om
2. februar 2010

Vingummien

Og tiden flyver afsted.

Han er bare mit et og alt og betyder alt for mig. Her er et par nye billeder af min lille skønhed som er taget her i dag hvor han bare har været hjemme og slappet af i nattøj hele dagen

På det sidste billed har han lige fundet søsters barnevogn frem og har puttet sin dukke

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

Mor til Frederic og Freya

... Et stort tillykke med prinsen, det ser ud til han har råhygget hele dagen... Som tiden flyver afsted, nu varer det ikke længe inden de spørger om nøglerne til bilen...

Frederic bliver 17 mdr i morgen. Syntes det

Anmeld

2. februar 2010

Vingummien

Frederic's moar skriver:

... Et stort tillykke med prinsen, det ser ud til han har råhygget hele dagen... Som tiden flyver afsted, nu varer det ikke længe inden de spørger om nøglerne til bilen...

Frederic bliver 17 mdr i morgen. Syntes det

Nej det er lige om hjørnet hehe nok kørekortet men bilen må han sgu nok selv klare

Så er han også ve dat være en stor dreng, er altså vildt så stærkt det går

Anmeld

2. februar 2010

Mor til Frederic og Freya

suanne85 skriver:

Nej det er lige om hjørnet hehe nok kørekortet men bilen må han sgu nok selv klare

Så er han også ve dat være en stor dreng, er altså vildt så stærkt det går

Så er det nu man skal råbe  hvor er min lille baby blevet af... Fra at være bund afhængig af én, til de små selvstændige væsner de er idag...

Her skal man ikke tage penge pungen op af lommen, han er der med det samme. Med store dådyr øjne, en lille tiggende hånd og smil i ansigt og spørger: mere penge, moar... Så bliver den så lige tømt for mønter endnu engang.

Anmeld

2. februar 2010

Vingummien

Frederic's moar skriver:

Så er det nu man skal råbe  hvor er min lille baby blevet af... Fra at være bund afhængig af én, til de små selvstændige væsner de er idag...

Her skal man ikke tage penge pungen op af lommen, han er der med det samme. Med store dådyr øjne, en lille tiggende hånd og smil i ansigt og spørger: mere penge, moar... Så bliver den så lige tømt for mønter endnu engang.

Hehe det er sgu ligesom her. Emil har 3 sparegrise Skal jo være plads til mønterne hehe. Og sedlerne har han også haft fat i nogen gange men der går grænsen godt nok

Anmeld

2. februar 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Dejlige Emil,hvor er han skøn,tillykke med ham

Anmeld

2. februar 2010

qp

Tillykke med ham...

Og liiiiiiiiiige en sidebemærkning.. har du overvejet snart, at klippe den knægt så han kommer til, at ligne en 2 årig dreng?   Misforstå mig ikke, han er viiiiiiildt dejlig men jeg synes sgu det er synd han skal rende rundt med alt det garn.

Anmeld

2. februar 2010

Sees

Ihh, tiden går så stærkt!
Stort tillykke med din lille guldklump.
Han er da så skøn at se på

Anmeld

3. februar 2010

Cris

Det går stærkt!!! iiiihhh Susanne! Jeg elsker dine indlæg om Emil og alle de hyggelige billeder du viser til os!

Anmeld

3. februar 2010

Vingummien

qp skriver:

Tillykke med ham...

Og liiiiiiiiiige en sidebemærkning.. har du overvejet snart, at klippe den knægt så han kommer til, at ligne en 2 årig dreng?   Misforstå mig ikke, han er viiiiiiildt dejlig men jeg synes sgu det er synd han skal rende rundt med alt det garn.

Hehe kan ikke få mig selv til det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.