Ufatteligt dårlige madvaner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2010

Lone Jakobsen

jeg plejede at leve af piratos og en helt masse kakaomælk i starten af mine graviditeter....nu hvor jeg prøver at leve sundt....savner jeg virkelig min dejlige gravide mave....for der er ikke den ting en gravid  ikke kan slippe af med at spise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

Vial

Jeg lever heller ikke lige frem efter kostpyramiden.

Er en sucker for lyst brød og kærgaarden. Har ALDRIG i mit liv før indkøbt ca. 1-2 pakker om ugen

Til gengæld er jeg helt off på slik, is og chokolade... ad ad ad  

Nu har jeg lige fået at vide, at jeg skal undgå grøntsager og frugt - pga arvæv mellem tarmene. Jeg skal dog ikke undgå det helt, det skal bare blendes. Så i går fik jeg broccoli/pastinak suppe (6 potioner til fryseren) og hver dag drikker jeg smootheis

Så må det være fint!

Anmeld

2. februar 2010

MorTilMaya

Under min graviditet , spiste jeg ikke andet end usundt , og jeg tog kun 4 kg på i det hele og fik en baby på 3 kg , Så maden har ikk betydning for hvor meget baby vejer ,

Anmeld

2. februar 2010

Bavianis

MorTilMaya skriver:

Under min graviditet , spiste jeg ikke andet end usundt , og jeg tog kun 4 kg på i det hele og fik en baby på 3 kg , Så maden har ikk betydning for hvor meget baby vejer ,

Det er jeg VIRKELIG glad for - ellers ville jeg nok se sådan ud 4 mdr henne i graviditeten:

octomom

Anmeld

2. februar 2010

Vial

Synes, at den mave er klam

Anmeld

2. februar 2010

Bavianis

KaMa skriver:

Synes, at den mave er klam

Den er fuldstændig absurd!

Det er "Octomom"! Hun fødte 8-linger. Jeg så programmet igår - jeg er så fascineret af det bizarre! SLUGER det!!

Anmeld

2. februar 2010

Vial

Bavianis skriver:

Den er fuldstændig absurd!

Det er "Octomom"! Hun fødte 8-linger. Jeg så programmet igår - jeg er så fascineret af det bizarre! SLUGER det!!

Jeg så det også!!

Skulle have taget en søsygepille inden. Blev helt svimmel af den kameraføring - men jeg er også lidt kvalm i forvejen jo.

Synes, hun er helt syg i hovedet. Og fatter slet ikke, at en læge gik med til det. Hendes tanker om, at nedfrosne befrugtede æg var børn, burde hun nok have revideret.

Anmeld

2. februar 2010

Bavianis

KaMa skriver:

Jeg så det også!!

Skulle have taget en søsygepille inden. Blev helt svimmel af den kameraføring - men jeg er også lidt kvalm i forvejen jo.

Synes, hun er helt syg i hovedet. Og fatter slet ikke, at en læge gik med til det. Hendes tanker om, at nedfrosne befrugtede æg var børn, burde hun nok have revideret.

Ja, hun var fuldstændig vanvittig. Jeg tænkte "Oh my God!" flere gange!

Hendes liv må dog være et helvede... Og måske også hendes børns...

Anmeld

2. februar 2010

Vial

Bavianis skriver:

Ja, hun var fuldstændig vanvittig. Jeg tænkte "Oh my God!" flere gange!

Hendes liv må dog være et helvede... Og måske også hendes børns...

Heldigvis har hun tjent godt på historien, så der kan gå nogle penge til barnepiger. Synes man fornemmede, at de store børn led under det.

Anmeld

2. februar 2010

missKat

Jeg spiser altså også hvad jeg har lyst til (håber ikke min diætist læser med!!! 

Altså jeg har så heldigvis ikke fået nogen sære vaner med at jeg KUN vil have burgermad, men nøjh hvor jeg da heller ikke takker nej!!!! 

Jeg har taget 3 kg på og er i uge 31, så baby må leve godt af mig, hvilket heller ikke gør mig noget.

Karina - der har planer om varm kakao med flødeskum og en franskbrød med syltetøj, når Årgang 0 går på skærmen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.