Ufatteligt dårlige madvaner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.555 visninger
23 svar
0 synes godt om
2. februar 2010

Bavianis

Ja, jeg ved jo godt at lige meget på hvilken søgemaskine man googler "graviditet" - så kommer ord og vendinger som "grøntsager", "fiberrig kost" og "sunde vaner" frem.

Jeg ser mig selv som en velbegavet ung mor in spe, og alligevel har mine 3 seneste aftensmåltider set således ud:

Søndag: toasts (hvidt brød smurt med smør på ydersiden, toastost og vandskinke)

Mandag: Whopper med 40 cl cola light

Idag: Frysepizza (en af dem med 3 pizzaer i en pakke for 26,95.-) med ketchup.

Hold nu kæft - jeg har aldrig spist så usundt som nu... Ved egentligt ikke hvad jeg ville med dette indlæg andet end bare grine lidt af mig selv...

Ha en hyggelig aften damer - og ikke et ord om spelt og kostfibre!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

Honningblomst

Bavianis skriver:

Ja, jeg ved jo godt at lige meget på hvilken søgemaskine man googler "graviditet" - så kommer ord og vendinger som "grøntsager", "fiberrig kost" og "sunde vaner" frem.

Jeg ser mig selv som en velbegavet ung mor in spe, og alligevel har mine 3 seneste aftensmåltider set således ud:

Hold nu kæft - jeg har aldrig spist så usundt som nu... Ved egentligt ikke hvad jeg ville med dette indlæg andet end bare grine lidt af mig selv...

Jeg levede af cocio.... havde så meget kvalme og alt det søde hjalp...så skønt bare at gå amok i en periode, og jeg spædede det da lidt op med det sunde... men altså jeg spiste dælme meget af alt det jeg ellers ikke gør...havde ikke taget på i uge 20 med den første men nappede lige 25kg +...

Jeg var virkelig en smuk....hval....

Anmeld

2. februar 2010

Heidi.

Bavianis skriver:

Jeg har ikke levet efter de der sunde foreskrifter da jeg var gravid.. Jeg spiste det jeg havde lyst til. Men det var også fordi jeg havde virkelig meget kvalme.. Så da jeg endelig kunne spise bare en lille smule, så skulle jeg sørme have det jeg lystede..

Anmeld

2. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Min kostplan:

Søndag: Pizza bragt ud

Mandag: franskbrød med Buko smøreost

I aften: Frysepizza

Men min søn skal jo også fedes op... ikke...?

Anmeld

2. februar 2010

Honningblomst

Rosa skriver:

Min kostplan:

Så er det cocio... hvis du skal have store tykke unger... ej, gad vide om man selv kan gøre sine børn tykke??

Anmeld

2. februar 2010

oo

min gode veninde levede af fløde kager under sin graviditet fordi "det er det eneste tidspunkt jeg KAN, for folk tror jeg er fed fordi jeg er gravid, men i virkeligheden er det flødekager over halvdelen af det"

min søsters fødsel gik igang efter en KÆMPE omgang julemiddag...i midten af oktober og den dag idag siger Carla (hendes datter) "UUUHM" hele vejen igennem flæskestegen

da jeg selv var gravid, den korte tid det varede, ville jeg KUN have pomfritter med remoulade nede fra pizzamanden

Anmeld

2. februar 2010

Bavianis

Rosa skriver:

Min kostplan:

Arh dit skarn! Du kan faktisk systematisere dine dårlige kostvaner pga Jonathan! Heldige asen!!

Anmeld

2. februar 2010

TbCp

Hehehe What ever works for you ...

Jeg var ret heldig, syntes jeg selv, da jeg ventede mig. Jeg spiste sygt meget frugt, især vindruer... og bare lugten af grillmad fik det til at vende sig i mig, jeg kunne ikke røre så meget som en pomfrit uden at få ondt i maven.

Nå ja, den pose tomatskruer jeg så fortærede hver anden dag snakker vi ikke om vel 

Anmeld

2. februar 2010

Bavianis

Tjuhl skriver:

min gode veninde levede af fløde kager under sin graviditet fordi "det er det eneste tidspunkt jeg KAN, for folk tror jeg er fed fordi jeg er gravid, men i virkeligheden er det flødekager over halvdelen af det"

min søsters fødsel gik igang efter en KÆMPE omgang julemiddag...i midten af oktober og den dag idag siger Carla (hendes datter) "UUUHM" hele vejen igennem flæskestegen

da jeg selv var gravid, den korte tid det varede, ville jeg KUN have pomfritter med remoulade nede fra pizzamanden

Haha! I så fald kan min graviditet også allerede ses! Den har form som en af de der oppustelige nakkepuder til køreturen, placeret vandret nederst på min mave! 

Hvis jeg får en pige kan jeg kalde hende "Calorie" (udtales som Valery med amerikansk accent...).  

Anmeld

2. februar 2010

oo

Bavianis skriver:

Haha! I så fald kan min graviditet også allerede ses! Den har form som en af de der oppustelige nakkepuder til køreturen, placeret vandret nederst på min mave! 

Hvis jeg får en pige kan jeg kalde hende "Calorie" (udtales som Valery med amerikansk accent...).  

oh jaaa! godt navn min graviditet kan forresten også godt ses så...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.